BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 20:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] e-36 325tds automat sam dodaje obrotów na postoju
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 15:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Nowy SÂącz
Witam.
Mam problem z bmw e-36 325 tds automat.
Gdy stoję np. na światłach,skrzynia biegów w położeniu "D" i trzymam go na hamulcu auto jakby samo chciało ruszyć.Około co sekundę zwiększa obroty.Gdy przełączę na "P" lub "N"
auto nie rusza ale jakby samo co chwile dodaje sobie gazu.Dodatkowo obiawy te potęgują się gdy ostro ruszam kierownicą.
Bardzo proszę o radę gdzie szukać problemu?.
Skrzynia ,sprzęgło czy obroty silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 23:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Ja sprawdził bym najpierw, czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza.
To że wzrastają obroty podczas manewrów kierownicą to normalne, bo uruchamia się wspomaganie, ale nie powinien to być znaczny wzrost.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 08:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ÂŁaĂącut
Lewe powietrze w DIESLU ?? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 09:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Nowy SÂącz
te same obiawy występują przy dużym obciążeniu elektrycznym.np.gdy zamykam szyby i szyba doszła do końca a jeszcze trzymam przycisk,lub np włączę dmuchawę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
tronic napisał(a):
Lewe powietrze w DIESLU ?? :zdziwko:


Hehe, :ups: Masz rację kolego, to diesel... :wstyd:

krzyhel napisał(a):
te same obiawy występują przy dużym obciążeniu elektrycznym.np.gdy zamykam szyby i szyba doszła do końca a jeszcze trzymam przycisk,lub np włączę dmuchawę.


Jak mówiłem w drugiej kwestii, jeżeli to nie są wielkie różnice to nie ma tragedii.
Każde urządzenie elektryczne, obciąża alternator i zanim regulator wyrówna napięcie może być leciutki skok obrotów.

Winny może też już być, właśnie regulator napięcia ( dokładnie jego szczotki ).

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ÂŁaĂącut
padający nastawnik pompy daje bardzo podobne objawy ale wtedy obroty raczej spadają.
też w czasie wiekszego obciązenia np. klima, wspomaganie. no i normalnie co kilka sekund na obrotach jałowych następuje wahnięcie obrotami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 22:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
najlepiej nagraj filmik i wrzuc na youtuba

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 07:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Nowy SÂącz
wszystko wskazuje na padający nastawnik.
Jednak nie wiem jak to rozumieć,ale w sobotę rano nagrzałem silnik i dałem mu kilka razy po gazie do 5tys.obtotów.Po tym obiawy całkowicie ustąpiły.Przez cały dzień wszystko było ok.
Na następny dzień po trochę obroty zaczęły coraz bardziej skakać i znowu jest jak przedtem.
Czy takie przegazowanie mogło"przeczyścić" nastawnik czy pompę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 08:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
A olej we wspomaganiu kiedy byl wymieniany?

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 11:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Nowy SÂącz
Ja mam auto od trzech lat i nigdy nie wymieniałem .Czy olej wspomagania ma coś wspólnego z obrotami jeśli na postoju nie ruszając kierownicą obroty też wariują.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL