BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 lipca 2025, 14:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Regeneracja Pompy Wtryskowej e46 m47
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 07:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Witam
Autko nie odpala z powodu niespawnej pompy. czy ktos ten temat przerabiał.


Na czym polegała naprawa/regeneracja? jaki był koszt i gdzie . Z góry dziekuje za info!!!!








Czy ktoś odwiedzał Gryfino na Pomorskiej?

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 09:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
chodzi Ci o serwis boscha?ja tam byłem kilkukrotnie robili mi pompę w VW POLO 6N2 2001 rok w silniku sdi wszystko ok było, nie są tani ale znają się na rzeczy

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 09:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
naprawa/regeneracja polage na wymianie zuzytych elemntow, wyczyszczeniu wszystkiego z ewentualnych opilkow, sprawdzeniu nastawnika - ewentualna jego wymiana .... oraz wymiana uszczelek ..

swoja droga, tak wszyscy narzekaja na TDSa ale jak widac czas rowniez pokazuje ze i nowe silniczki bez typowych bolaczek TDSa sie nie obejda ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: dzieki za podpowiedzi
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 13:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Mam nadzieje ze to tylko sterownik pompy odmowił posuszeństwa.


.....


dodano


http://www.baza-firm.com.pl/dzialy/baza ... -%20Piaski

Niestety pompa do regeneracji, sterownik kombinowany, pompa do uszczelnienia, zużyta membrana itp.

Do wszystkich osób którym przydaży/przydazyła sie taka sytuacja odradzam wymianę pompy w punkcie innym niż w serwisie w którym została ustawiona.
Serwis sie nie myli, mechanik sie nie myli i problem gotowy a ustawienie właściwego zapłonu to podwójna robota, z czym miałem do czynienia

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL