BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 21:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Michał2906, ja wlasnie od kolegi ELEKTRON85 i jego wiedzy mam sprawny ten system i zaoszczedzona kase .. bo zamiast jechac bez glowy na komputer pojechalem kupis rezystorek z 5 gr a potem czujnik ... i gra gitara juz od listopada :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 134
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Ja też spróbuje z tym rezystorem o rezystencji 1100omh jak to koledzy mówicie jutro go kupie jeżeli taki będzie w sklepie i pobawię się i napisze czy pomogło coś. a swoją drogą czy mógł by ktoś wrzucić zdjęcie jak wygląda ten rezystor?? Jeszcze nie miałem tego w ręku i nie wiem jak wygląda wiec jak by ktoś wrzucił ułatwiło by mi sprawę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 134
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Ja też spróbuje z tym rezystorem o rezystencji 1100omh jak to koledzy mówicie jutro go kupie jeżeli taki będzie w sklepie i pobawię się i napisze czy pomogło coś. a swoją drogą czy mógł by ktoś wrzucić zdjęcie jak wygląda ten rezystor?? Jeszcze nie miałem tego w ręku i nie wiem jak wygląda wiec jak by ktoś wrzucił ułatwiło by mi sprawę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 134
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Mam Pytanie kupiłem dzis rezystor 1 kilo a drugi 1.2kilo czy moge sprawdzic ktoryms z tych?? ponieważ 1.1 nie bylo w żadnym sklepie a bylem w dwoch. prosze o jak najszybsza odpowiedz to dzis bym sie zabral za naprawe;;)


Ostatnio edytowano 6 sierpnia 2009, 09:53 przez mariuszzidan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 13:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 134
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Wlasnie rozkrecilem kolo i nie wiem jak ten czuinik rozebrac i w ktre miejsce podłączyc ten rezystor prosz eo pomoc zamieszczam zdjecie z czuinikiem przynajmneij tak mi sie wydaje ze to jest chyba to : http://www.speedyshare.com/320567402.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 13:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
mariuszzidan, wyciagasz te duza szara wtyczke i w to gniazdko od strony samochodu wkladasz tam ten rezystorek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 15:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 134
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
tylko ze tego nie da sie wyciągnąc bo probowalem wlasnie no i tam jest kabel i nie do sie rozłączyc by trzeba urwac go


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 21:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Nic nie trzeba urywać, czujnik ABS jest połaczony z instalacją samochodu na zasadzie gniazdo/wtyczka wystarczy troche pomyśleć i popróbować. Czasem trochę ciężko to rozłaczyć trzeba spróbować a nie od razu pisać że urwać.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 21:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Michał2906 napisał(a):
Nic nie trzeba urywać, czujnik ABS jest połaczony z instalacją samochodu na zasadzie gniazdo/wtyczka wystarczy troche pomyśleć i popróbować. Czasem trochę ciężko to rozłaczyć trzeba spróbować a nie od razu pisać że urwać.


dokladnie !! pokombinuj !! to powinno byc przyjemnoscia a potem satysfakcja !! da sie to zrobic !! tylko cierpliwosci Tobie brak !!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 21:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
marcellchen napisał(a):
Michał2906 napisał(a):
Nic nie trzeba urywać, czujnik ABS jest połaczony z instalacją samochodu na zasadzie gniazdo/wtyczka wystarczy troche pomyśleć i popróbować. Czasem trochę ciężko to rozłaczyć trzeba spróbować a nie od razu pisać że urwać.


dokladnie !! pokombinuj !! to powinno byc przyjemnoscia a potem satysfakcja !! da sie to zrobic !! tylko cierpliwosci Tobie brak !!


Trzeba próbować, na wtyczce jest taki zatrzask który dość mocno trzyma ja np. podczasdemontażu gdy nie chce puscić podważam to lekko zapałkami i zawsze sie da to rozłaczyć bez problemu. Tak jak kolega wcześniej napsiał cierpliwości i wiecej własnej inicjatywy.

Pozdrawiam MM

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 12:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 134
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Udało sie!! :hurra: :super: Sposbem Michał2906 i marcellchen udalo sie a przedewszsytkim dzieki pomocy Michał2906 Naprawde ma facet pojęcie o Ukladzie ABS Polecam wszsytkim Tego spejclaiste :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 12:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 134
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
:D :D :D :D :D :D :D :D ;) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL