BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 10:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nie odpala
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 14:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
Witam pare dni temu wymieniałem przewody paliwowe,które zerwałem w mojej bmce e36 2,5tds.Po wymianie nie da sie odpalić samochodu odpowietrzałem pompe,odkręcałem przewody do wtrysków ale ropa nie leci,domyslam sie że nie jest zapowietzrony.Po podłączeniu po kompa wyświetla błędy 45 THEFT PROTECTION SYSTEM, 15 VOLTAGE SUPPLY DDE CONTROL.Czy ktoś może mi powiedzieć co one oznaczają albo gdzie szukać usterki?Dzieki za pomoc czekam na jakieś info


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2009, 07:24 przez dawtom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: warszawa
sprawdź pompkę w baku

_________________
e30 325ia
e36 325td
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 16:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
tomect napisał(a):
sprawdź pompkę w baku


nawet jak ta pompka stoi to po paru kreceniach odpali ... wiec to na 100% nie pompka ... w bledzie jest info o sterowniku DDE ... grzebales cos w elektronice ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 16:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
według mojego skromnego zdania cos z kompem ( imo ?) moze wtyczka od pompy niestyka , ale kręci silnik tylko niechce zapalic tak ?

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 16:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
dawtom napisał(a):
45 THEFT PROTECTION SYSTEM
system ochrony kradzieżowej (imo ?)
dawtom napisał(a):
15 VOLTAGE SUPPLY DDE CONTROL.
brak napięca DDE sterownik

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 22:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
W jaki sposób można zrobić immo off??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 08:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
posiadam tylko jeden klucz do tego samochodu,no i przypuszczam że jest uszkodzony.Czy jestem w stanie sam wyłączyc imo?Czy ktoś może mi w tym pomóc,nie przewiduje naprawy immo ponieważ samochód jest za stary i nie mam zamiaru ładować w niego kolejnych pieniędzy,jak możecie to czekam na jakieś wskazówki.Dziękuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 09:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
Jedyne co sie stało to padł akum i wymieniłem na nowy!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 11:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: WrocÂław
ja mialem podobny problem kilka dni temu, tez auto nie chcialo mi odpalic ( e36 compact 318tds). okazalo sie ze jakis glowny modul immobilizera nie widzial kluczyka w stacyjce, dlatego auto nie odpalalo. po wymianie wszystko ok, koszt-450 zł. dodam, ze tez mialem jeden kluczyk do auta. pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 15:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Cytuj:
Jedyne co sie stało to padł akum i wymieniłem na nowy!
gratuluje próby odpalenia auta z padnietym aku :mur: :mur:

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL