BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 22:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Pytanie od ilu obrotów 320d
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 08:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
Pytanie od ilu obrotów czujecie wyraźny wzrost mocy w 320d bo u mnie taki wyrazny wzrost jest przy okolo 2300 i sie zastanawiam czy nie czyscici kierownic spalin w turbo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 09:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Ja mam 320d 136KM i ciagnie mi od ok 1700-1800 obr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 09:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
No to u mnie cos nie tak tylko co wszystkie zaworki poczyszczone hmm moze turbo juz nie daje rady sam nie wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 10:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
ja czuje od 2500-2700 i mam to potwierdzone wykresem. Jeszcze nic z tym nie robilem. Moc 138KM a silnik powinien miec 150


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
podejzewasz dlaczego tak jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 11:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
lukaszset napisał(a):
podejzewasz dlaczego tak jest?


poczytaj sobie http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 14:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
No tak inni opisuja różne przypadki ale ten mój nie został rozwiązany...nadmieniam ze ja mam wszystkie zaworki wyczyszczone +EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 14:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
hamowałeś go? może masz juz jakiś program, napisany w taki sposób aby własnie przy tych obrotach turbulum wstawało.
Jeśli miałbyś zapieczone kierownice spalin, auto ewidentnie by przeładowywało przy niskich obrotach i auto wpadałoby w tryb awaryjny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 15:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
u mnie zaczyna ładnie jechać w granicach 2000-2100, od 2000 mam 95% maksymalnego momentu obrotowego, maksymalny mam przy 2350, byłem na hamowni wyszło mi 340Nm i 157km, obecnie jest 390Nm i 180km, program został tak przerobiony aby i moment i maksymalna moc występowała przy tych samych obrotach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 16:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
Nie wiem moze mam juz wypalony wirnik i przy niskich obrotach nie napedza tak turbiny, na kompie nic nie wychodzi po odpieciu przeplywki bez zmian (tylko zaczyna kopcic) jakies sugestie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 17:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Chłopie jaki wypalony wirnik. Co Ty piszesz??
Niech ktoś kumaty podepnie Ci kompa i zczyta podczas jazdy wartości zadane i mierzone. Wtedy będziesz miał jasność co i jak. Inaczej pół auta wymienisz i dalej bedziesz w czarnej.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
Auto stało w serwisie wymieniony był wtrysk, po wymiane w był przeprowadzony test calego komputera wlasnie podczas jazdy przynajmnije tak twierdzi serwis BMW STANDO, moze nie do konca sprawdzili wszystko sam juz nie wiem! Znacie kogoś z wrocławia lub okolic kto dobrze zdiagnozuje autko?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL