BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 20:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z silnikiem w e36
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 13:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 155
Lokalizacja: malbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
posiadam bmw e36 (m50b20)bez lpg mam taki problem z wydechu smierdzi strasznie benzyna,autko poszarpuje nieraz podczasz przyspieszania oraz podczas szybiego startu tak do odciecia auto zamula ale jak tylko wejdzie poza 5 tys obr dostaje kopa i czuc przyspieszenie tak jak by przed 5tys/obr chodził na 5 garów a po przekroczeniu 5 tys/obr na 6 garaów

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/1bd ... e488f.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 14:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Mam ten sam silnik. Od okolo 4 tys obrotow dostaje dopiero kopa - one tak maja. U mnie tez wali ostro z wydechu i mysle, ze to jest wina zbyt bogatej mieszanki. Ale co jest przyczyna to niestety nie wiem. Pali mi normalnie - 11 w miescie, wiec poki tak jest to nie zabieram sie za to :D no i nie kopci nic a nic.
A moze mamy po prostu wydmuchane katalizatory?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 15:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Koledzy radzę podłączyć się do kompa
przyczyną prawdopodobnie będzie sonda ale to trzeba potwierdzić na kompie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 15:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 155
Lokalizacja: malbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
Ostmark napisał(a):
Mam ten sam silnik. Od okolo 4 tys obrotow dostaje dopiero kopa - one tak maja. U mnie tez wali ostro z wydechu i mysle, ze to jest wina zbyt bogatej mieszanki. Ale co jest przyczyna to niestety nie wiem. Pali mi normalnie - 11 w miescie, wiec poki tak jest to nie zabieram sie za to :D no i nie kopci nic a nic.
A moze mamy po prostu wydmuchane katalizatory?

kata juz dawno nie ma:)

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/1bd ... e488f.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 17:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
ryszard55 napisał(a):
Koledzy radzę podłączyć się do kompa
przyczyną prawdopodobnie będzie sonda ale to trzeba potwierdzić na kompie


Bylem na kompie i bledow brak. A sonda - igła.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M54B30
Kolega mial taki podobny problem w m50b20. Wilgoc sie zbierala na cewce 6 cyl. Male pekniecie w plastikowej obudowie i woda sie zbierala. Komp nic nie wykryl a problem tkwil dalej . pomoglo troche silikonu . Problem znikl

Moze pomoglem moze nie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 07:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Jeżeli na kompie nie wykazało Ci żadnych błędów to znaczy że czujniki położenia wału korbowego i rozrządu możemy wykluczyć i sondę również.A to oznacza że podane przez Ciebie objawy moim zdaniem wskazują na świece/ i /lub/fajki/ i/lub/ cewki do wymiany. Otwórz maskę gdzieś gdzie będzie ciemno i zdejmij pokrywę która przykrywa cewki. Popatrz czy nie masz mocnych przebłysków na którejś z cewek.Zacząłbym od świec i fajek, powinno pomóc.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 08:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Bardzo mozliwe... w styczniu robilem maly remont i powiedzieli, zebym juz swiece wymienil no a mamy juz sierpien :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 12:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
piotrus e32, problemu z zapłonem/świecami/cewkami, objawiałby się szarpaniem na LPG, a nawet strzałami. Jeżeli efekt występuje tylko na benzynie, to wina leżeć może w lejących paliwem wtryskiwaczach benzynowych, niewłaściwym ciśnieniu paliwa, bądź najnormalniej w świecie mapa komputera benzyny pozmieniała się od instalacji LPG.

P.S. Ostmark To że komputer nie pokazał błędów, nie oznacza że takie czujniki jak; przepływomierz, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik temperatury itd. nie są uszkodzone.
Błąd zostanie wyświetlony/zapamiętany w ECU dopiero kiedy sterownik nie "widzi" danego czujnika, czyli jest przerw w obwodzie, zwarcie do masy lub zasilania.
Dlatego prawidłowa diagnostyka komputerowa polega na porównaniu odczytanych wartości z wartościami znamionowymi/oczekiwanymi ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 18:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Toudi napisał(a):
Dlatego prawidłowa diagnostyka komputerowa polega na porównaniu odczytanych wartości z wartościami znamionowymi/oczekiwanymi

i tu jest pies pogrzebany bo większośc diagnostów nie zna tych danych i stwierdzją że wszystko jest ok. a auto nie jedzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 18:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
ryszard55 napisał(a):
Toudi napisał(a):
Dlatego prawidłowa diagnostyka komputerowa polega na porównaniu odczytanych wartości z wartościami znamionowymi/oczekiwanymi

i tu jest pies pogrzebany bo większośc diagnostów nie zna tych danych i stwierdzją że wszystko jest ok. a auto nie jedzie


coś o tym wiem! wiekszość się nie zna :cenzura:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 09:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 155
Lokalizacja: malbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
[quote="Toudi"]piotrus e32, problemu z zapłonem/świecami/cewkami, objawiałby się szarpaniem na LPG, a nawet strzałami. Jeżeli efekt występuje tylko na benzynie, to wina leżeć może w lejących paliwem wtryskiwaczach benzynowych, niewłaściwym ciśnieniu paliwa, bądź najnormalniej w świecie mapa komputera benzyny pozmieniała się od instalacji LPG.

ja nie mam gazu!a co do strzałów to auto strzela czasem

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/1bd ... e488f.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 08:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 155
Lokalizacja: malbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
wczoraj ruszajac z pod swiateł wbiłem mjedynka dąłem gazu i poczuem jak wyrwałą do przodu ale po chwili znowu zamuliła zrobiła tak przy jakis 3 tys obr

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/1bd ... e488f.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 08:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam podlacze sie do tematu mam to samo, na wolnych chodzi rowno wkreca na jalowym chyba dobrze a podczas jazdy sa takie jakies spadki mocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 08:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 155
Lokalizacja: malbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
no włąsnie i co to mzoe byc ja mam wrazenie jak by mi nie chodził na wszystkie gary

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/1bd ... e488f.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 10:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Jak by nie chodził na wszystkie gary to uwierz mi wyczuł byś ;) A lewego powietrza nie łapie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 17:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam ponownie poczyscilem fajki i swiece i problem jakby zmalal ale nadaj sa lekkie dziury w mocy domyslam sie ,ze wymiana wyzej wymienionych rozwiaze problem ewentualnie dam do sprawdzenia cewki czy aby napewno dzialaja jak powinny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 19:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 155
Lokalizacja: malbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
beciak napisał(a):
Jak by nie chodził na wszystkie gary to uwierz mi wyczuł byś ;) A lewego powietrza nie łapie?

no co ty wszystkie weze nowe i opaska na kazdym wezu

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/1bd ... e488f.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 17:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 155
Lokalizacja: malbork
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b20
ja zrobilem u mnie była walnieta cewka

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/1bd ... e488f.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 07:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: Malbork
Mam to samo i nie mam pojęcia co to jest :/ Bylem na Euro scanie i wszystkie wartosci wedlug mechanika byly wporządku moze zmienie cewki ale znowu strach przed tym ze kupie cos co nic nie zmieni. Jak je mozna sprawdzic??

_________________
Szybka jazda - Street-voice.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL