BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 520i -- Problem z ubytkiem wody w chłodnicy
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 19:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Legnicy
Prosze o podpowiedż mam problem z ubywającą wodą w chłodnicy w niewielkich ilościach
czy to uszczelka pod głowicą czy pęknięta głowica .Moje bmw to 520 12 zaworowa z 90 roku
Prosze o pomoc za wszystki odpowiedzi z góry dziękuje


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2009, 19:39 przez radek0809, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 19:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
jakaś mała nieszczelność
w 4 BMW miałem taki niby problem
ten typ tak ma :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 520i -- Problem z ubytkiem wody w chłodnicy
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 19:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1153
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e34, Audi A4 B5
radek0809 napisał(a):
Prosze o podpowiedż mam problem z ubywającą wodą w chłodnicy w niewielkich ilościach
czy to uszczelka pod głowicą czy pęknięta głowica .Moje bmw to 520 12 zaworowa z 90 roku
Prosze o pomoc za wszystki odpowiedzi z góry dziękuje


może być źle odpowietrzony układ, może rozszczelniony zbiorniczek płynu przy chłodnicy gdzie się łączą razem

_________________
Obrazek
www.dtmpower.net
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 20:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
może znajdziesz coś w moim temacie, trochę już z tym walczyłem

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=32635

a miejsc nieszczelności jest troszkę

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 12:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
kup specyfik do uszczelniania ukladu chlodzenia

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 12:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ostrĂłw mazowiecka
Przemo85 napisał(a):
kup specyfik do uszczelniania ukladu chlodzenia


Właśnie kiedyś kupiłem taki specyfik za 10zł i uszczelniło chłodnice, jezdże już rok i płynu nie ubywa :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 12:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Przemo85 napisał(a):
kup specyfik do uszczelniania ukladu chlodzenia


ja bym najpierw poszukał nieszczelności zanim był zaczął wlewać jakieś specyfiki,

P.S. do mojej buńki żadnych specyfików nie wleję, trenowałem to w R21 i tak skończyło się wymianą trójników gazowych na metalowe i problem zniknał......czyli warto poszukać tej nieszczelności

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2009, 12:43 przez krilan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 12:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Przemo85 napisał(a):
kup specyfik do uszczelniania ukladu chlodzenia


takich rzeczy sie nie stosuje :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: płyn
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 18:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
:) Kolego u mnie w E34 poprzednio jak mialem to tez od pocztaku ubywalo tak po 0,5L plynu... Odpowietrzalem chlodnice, sprawdzalem termostat itd a plyn ciagle ubywal... balem sie ze to glowica albo Bog wie co jeszcze.

co sie okazało
na wężach tych gumowych są trójkniki łączące te weze. Te trójniki są dwa i są plastykowe. Wymień te trójniki u każdego mechanika na takie same tylko metalowe i na 99% to tamtedy CI wycieka ( te wycieki sa jak cieply silnik stygnie i weze sie rozszezaja na plastyku i wtedy Cieknie. Podczas pracy silnika albo na zimnym nic nie bedzie widac. Jedynie takie biale leciutkie zacieki z pozoru nieznaczne) bo mi wlasnie tymi trojnikami plastykowymi ubywalo(dokrecanie nic nie pomagalo). Do tego proponuje profilatycznie nowe wezę wymienic. 100 zł wiecej bedzie Cie to kosztowac ale bedziesz mial spokoj :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: płyn
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 19:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
mobil napisał(a):
:) Kolego u mnie w E34 poprzednio jak mialem to tez od pocztaku ubywalo tak po 0,5L plynu... Odpowietrzalem chlodnice, sprawdzalem termostat itd a plyn ciagle ubywal... balem sie ze to glowica albo Bog wie co jeszcze.

co sie okazało
na wężach tych gumowych są trójkniki łączące te weze. Te trójniki są dwa i są plastykowe. Wymień te trójniki u każdego mechanika na takie same tylko metalowe i na 99% to tamtedy CI wycieka ( te wycieki sa jak cieply silnik stygnie i weze sie rozszezaja na plastyku i wtedy Cieknie. Podczas pracy silnika albo na zimnym nic nie bedzie widac. Jedynie takie biale leciutkie zacieki z pozoru nieznaczne) bo mi wlasnie tymi trojnikami plastykowymi ubywalo(dokrecanie nic nie pomagalo). Do tego proponuje profilatycznie nowe wezę wymienic. 100 zł wiecej bedzie Cie to kosztowac ale bedziesz mial spokoj :)
Pozdrawiam


@Mobil czy mówimy o tym trójniku??

Obrazek

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 21:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
na tym zdjęciu to za dużo nie widać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: płyn
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 07:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
Tak właśnie o tym, a właściwie o DWÓCH! na Twoim zdjęciu widać oba mają nowe obejmy metalowe i dochodzą do nich nowe węże gumowe które widać ze wymieniałeś. Oba te trójniki trzeba zmienić na metalowe i nowe węże wymienić i raczej po kłopocie będzie z ubywającym płynem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL