BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 lipca 2025, 20:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Łącznik katalizatora
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 14:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
Witam, po awari sprzęgła zmuszony byłem do rozbiórki mojej bety, zawuażyłem że kolanko które jest połączone z katem jest złączone tyylko na połowie swojej długości, zrobiło sie z tego połączenie ruchome. Czy jest opcja by to jakoś zreperować w domowych warunkach czy tez nie ? Pozdrawiam

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: kat
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 14:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
Kolego zrób fotkę tego miejsca i elemntu i wrzuć na serwer.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 14:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

prosze :)

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 14:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Witam
temat wałkowany często , jak poszukasz to nawet są relacje z fotkami.
oryginał nie występuje samoistnie w sprzedaży tylko w komplecie z katem - cena ok 3 tys.
Ewentualnie używkę widziałem kata + złącze z rurką ok 400 zł.

U mnie padło przy ok 250 tyś km. naprawiłem wspawując standardowe złącze elastyczne - tzw plecionkę - rozmiar 150mm x 60.
Minusem jest to, że plecionka jest troszkę sztywniejsza, co może zacząć przenosić drgania układu na bude. Rozwiązaniem jest wspawanie kawałek dalej następnej złączki wtedy całość jest bardziej elastyczna. Troche zabawy ale do zrobienia. Trzeba uważać żeby dobrze wszystko pospawać , bo przy zmianie kątów czy przesunięciach bedzie układ obijał o podwozie.

pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ÂŁUKI

Zawsze BMW... i wszystko na temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 15:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Witam
temat wałkowany często , jak poszukasz to nawet są relacje z fotkami.
oryginał nie występuje samoistnie w sprzedaży tylko w komplecie z katem - cena ok 3 tys.
Ewentualnie używkę widziałem kata + złącze z rurką ok 400 zł.

U mnie padło przy ok 250 tyś km. naprawiłem wspawując standardowe złącze elastyczne - tzw plecionkę - rozmiar 150mm x 60.
Minusem jest to, że plecionka jest troszkę sztywniejsza, co może zacząć przenosić drgania układu na bude. Rozwiązaniem jest wspawanie kawałek dalej następnej złączki wtedy całość jest bardziej elastyczna. Troche zabawy ale do zrobienia. Trzeba uważać żeby dobrze wszystko pospawać , bo przy zmianie kątów czy przesunięciach bedzie układ obijał o podwozie.

pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ÂŁUKI

Zawsze BMW... i wszystko na temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 21:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
pierwsza wspawać za to złącze a drugą w miejscu tej prostej rury, tyle czy to sie dogra pod samochodem ?

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 07:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Mi się udało zrobić dwie plecionki, tylko tą drugą warto wspawać jak najbliżej tej pierwszej plecionki, bo im dalej tym bardziej obniży się cały układ i będzie uderzał o te dwie poprzeczne belki co masz kawałek dalej.
Nigdy nie będzie to już jak oryginał, ale jak narazie na forum nikt nie wymyślił innego sposobu. Mi się jakos po odkręceniu udało pospawać tak, że po skręceniu pasowało pod autem bez późniejszych poprawek.
Ja długo dość jeździłem z luźnym tym starym łącznikiem przed wymianą i samo stukanie metaliczne tak bardzo mnie nie drażniło, ale po pewnym czasie problemem stały się spaliny które tamtędy wychodziły i były zaciągane przez kratki do wnętrza auta.

_________________
Pozdrawiam ÂŁUKI

Zawsze BMW... i wszystko na temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 12:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
przyszło mi nowe sprzęgło, idę na garaż i będe kombinować co tu z tym zrobic.

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 13:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 606
Lokalizacja: Będzin / Sączów
Moje BMW: E46 / CBR F4
Kod silnika: M47 / 600cc
są dwa wyjścia :

1. sprzedać to co mi zostało, dołożyć i kupić używke na allegro
2. kupić zaproponowane wyżej siatki i poskładać do porządku tłumik samemu tyle że mam tutaj mały dylemat, jeśli się już za to brać to migomatem bo raczej niczym innym nie pochytam tego ... czy jeśli użyje miga to czy nie spale katalizatora od środka ?

zabił mi klina ten tłumik

_________________
Skomentuj moją furke ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL