BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2025, 09:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Wymiana napinacza paska klinowego - jaki kupić?
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 13:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 72
Lokalizacja: lubelskie
Moje BMW: E39 523i
Witam, planuję wymianę napinacza paska (alternator/pompa wody). Auto BMW E39 523i z 96 roku.
Z tego co widzę to mam napinacz mechaniczny taki jak na tym schemacie:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=11_1447&hg=11&fg=18
Na Allegro znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/item601145908_napinacz_paska_micro_bmw_e39_e60_e61_e38_e65_z3_z4.html
Niestety wizualnie różni się od tego ze schematu na realoem...
Prośba do osób obeznanych w temacie co o tym sądzą. Mocowanie obu napinaczy jest chyba identyczne (niestety nie mam pewności). Jeżeli ktoś zmieniał ten napinacz to proszę o podpowiedź.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 13:55 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
oba rysunki napinacza przedstawiają ten sam napinacz, w m52 nie było innego napinacza na alternator, pompę wody i wspomagania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 11:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: wawa
mocowanie napinaczy na obu paskach jest różne Proponuje podlewarowac autko i odkręcić wszystkie napinacze zaczynając od klimy kończąc na alternatorze Rozrysuj sobie jak biegnie pasek żebyś się nie pomylił przy składaniu Na jednym z napinaczy alternatora jest lewy gwint jak już wszystko rozbierzesz to powybijaj łożyska z napinaczy i kup oryginalne Łożyska kosztują ok 90zl dwurzędowe To najlepszy sposób wymiany wiesz co masz a poza tym wszystko będziesz miał oryginalne Oczywiście możesz kupić całe rolki koszt zamiennika ok 50zł ale ile pochodzi nikt nie wie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 13:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 41
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 528i 96
Kod silnika: M52B28
sukero gdzie mozna dostać te łożyska?

_________________
http://blibestmentalt.no/54981


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL