BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] długo kreci zanim zapali
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 10:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
witam! powiedzcie mi czy słabe palenie moze byc spowodowane przez filtr?? szykuje sie do jego wymiany tylko zastanawiam sie czy jest sens poniewaz pod kompem pokazalo prawidlowa dawke paliwa ktora podaja wtryski!silonik 2.0 vanos

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 11:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 50
Lokalizacja: LKR
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52B28
mam ten sam problem ale ja mam na gazie. pali mi dobrze wtedy gdy jeżdzę na samej benzynie albo kiedy kilka krotnie włączam i wyłączam zapłon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 11:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
U mnie w 323 jest tak samo, rano lub po dłurzszym postoju dłużej musze kręcić. Na to mam taki sposób że włączam zapłon na jakieś 3 sek, potem wyłączam i jeszcze raz włączam na3 sek, w tym czasie pedał gazu trzymam do oporu i kręce rozrusznikiem, wtedy zapala od razu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 12:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
rycho666 napisał(a):
mam ten sam problem ale ja mam na gazie. pali mi dobrze wtedy gdy jeżdzę na samej benzynie albo kiedy kilka krotnie włączam i wyłączam zapłon


Najprawdopodobniej nie sprawna bądź nie wyregulowana instalacja gazowa, popsuła adaptacje sterownika silnika. Jeśli problem jest tylko z odpalaniem to mogą wtryskiwacze gazowe przepuszczać gaz do kolektora z powodu uszkodzenie lub źle wpiętego sterownika gazowego w wiązkę elektryczna auta. Zależy czy zjawisko to występuje od 'zawsze' czy od jakiegoś czasu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 12:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
jesli chodzi o benzyne u mnie pomogła wymiana czujnika temp. dajacego info dla ecu,chociaz na kompie wszystko było z nim niby ok.auto na zimnym odpalało normalnie a na ciepłym lub zaraz po zgaszeniu musiałem troche krecic zanim zapaliło.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 12:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Pompa paliwa jeśli daje za małe ciśnienie to też jest problem z odpaleniem auta. Trzeba skontrolować ciśnienie paliwa w układzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 12:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
na kompie wykazało wszystko ok! dawka paliwa byla odpowiednia tak samo na silniku rozgrzanym i na zimniejszym! mechanik tez obstawial czujnik temperatury ale podpinal kompa tez na zimnym silniku i podawal dobra informacje o temperaturze! u mnie ten problem sie zaczyna gdy zozgrzeje silnik zgasze go na jakiesz 10 min i wtedy przy uruchamianiu jest problem! na zimnym i na rozgrzanym gdy pale odrazu jest ok

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 12:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
Pinczer napisał(a):
Pompa paliwa jeśli daje za małe ciśnienie to też jest problem z odpaleniem auta. Trzeba skontrolować ciśnienie paliwa w układzie.
pompe paliwa mam nowke ! niedawno wymienialem bo mi walnela! wiec to chyba odpada

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 12:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Podłączam się do tematu - na zupełnie zimnym lub gorącym pali od razu, a jak postoi 10min lub dłużej to muszę kręcić dłużej, co może być przyczyną? Silnik m20b20.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 12:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
jiGsaw napisał(a):
na zupełnie zimnym lub gorącym pali od razu,
Adam identyczna sytułacja jak u mnie!!

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 15:49 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
KAMIL 87 napisał(a):
Pinczer napisał(a):
Pompa paliwa jeśli daje za małe ciśnienie to też jest problem z odpaleniem auta. Trzeba skontrolować ciśnienie paliwa w układzie.
pompe paliwa mam nowke ! niedawno wymienialem bo mi walnela! wiec to chyba odpada


Jesli pompa jest made in allegro, to zaczął bym od niej po około 2 tygodniach auto ciężko na nich odpalają, choć moc jest w normie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 15:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
Pinczer napisał(a):
Jesli pompa jest made in allegro, to zaczął bym od niej po około 2 tygodniach auto ciężko na nich odpalają, choć moc jest w normie.
za pompe w sklepie dałem 200zł i sprzedawca zapewniał mnie ze to jest lepsza! ale ten problem z paleniem był na starej pompie jak i teraz na nowej! a wiec pompa raczej odpada

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 18:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
znaczy u mnie zaraz po zgaszeniu i na zimnym zapalał normalnie ale własnie tak po około 10min musiałem juz troche pokrecic. wymieniłem pompe,regulator cisnienia,na kompie tez pokazywało ze wszystko ok ale cos trzeba było robic bo było to troche dokuczliwe.kolejna rzeczą która wchodziła w gre był czujnik temp. wiec go wymieniłem,problem od razu zniknął.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 18:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
to co Łukasz sugerowałbyś ze to właśnie ten czujnik?? kurcze właśnie masz racje jest to strasznie denerwujace i musze cos z tym zrobic tylko nie mam pojecia od czego zaczac bo tak jak pisalem wczesniej pod kompem wszystko ok! jaki jest koszt takiego czujnika??

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 19:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
tak mi sie wydaje.obstawiałem pompe,regulator oraz czujnik.zacząłem od najdroższej rzeczy a okazało sie ze zawiodła najtansza:)czujnki boscha taki:
http://allegro.pl/item697569822_czujnik ... ugeot.html
około 50zł zamienniki około 20-30zł.to jest bardzo popularny czujnik używany w wielu autach.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 09:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
reza napisał(a):
zamienniki około 20-30zł.to jest bardzo popularny czujnik używany w wielu autach
ale chyba nie ma co sie napalac na te pare złotych roznicy i kupic odrazu ten boscha co! jakbys radził! mowisz ze u siebie miales podobny problem i na kompie tez nic ci nie wykazało?? to troche budujace dla mnie :) bo juz sam nie wiedzialem co to moze byc skoro niby wszystko jest ok :mur:

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Ostatnio edytowano 14 sierpnia 2009, 09:12 przez KAMIL 87, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 09:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
reza napisał(a):
zamienniki około 20-30zł.to jest bardzo popularny czujnik używany w wielu autach
ale chyba nie ma co sie napalac na te pare złotych roznicy i kupic odrazu ten boscha co! jakbys radził! mowisz ze u siebie miales podobny problem i na kompie tez nic ci nie wykazało?? to troche budujace dla mnie :) bo juz sam nie wiedzialem co to moze byc skoro niby wszystko jest ok :mur:

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 09:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No ja bym kupił ten oryginał jakbym miał pewność, że to od tego. :/

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 09:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 952
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: E36 320i sedan
Kod silnika: M50B20 vanos
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=220
jiGsaw napisał(a):
No ja bym kupił ten oryginał jakbym miał pewność, że to od tego.
no właśnie jakbym miał pewność ktorej niestety nie mam :zly: pompa jest nowa a wiec z tego co piszecie ten czujnik wody albo ta pompa ciśnienia! przy obu awariach obiawy sa takie same???

_________________
Zwykły sedanik LUUKNIJ
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40527&start=180

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 10:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Coś mi się obiło też o czujnik wałka rozrządu, ale nie wiem. Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei, bo to bez sensu, może ktoś miał podobny problem jeszcze?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL