BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 lipca 2025, 17:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] + i - katalizator
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: milton keynes,UK
Witam.Mam pytanie jakie są plusy i minusy usunięcia katalizatora z E39 520. Bo jedni twierdzą ż lepiej bez kata a inni że odwrotnie :znudzony: mam do wymiany i nie wiem co robic. dzięki pozdrawiam


Ostatnio edytowano 13 sierpnia 2009, 06:38 przez marcin520, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 21:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
jak sam napisałeś "wymienić"

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 21:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Ja mam taki sam motor 2.0L,wycialem kata a w jego miejsce wstawilem strumienice koszt calkowity to 130zl nie slysze az tak duzej ruznicy,a musialem to zrobic bo byl zabity,za to teraz lepiej sie zbiera,tylko trzeba wziasc pod uwage ze za jakis czas dogonimy europe i wprowadza nam to euro 2 czy 3i wtedy z przegladem moze byc problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 21:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 237
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: M5 & 328i
Kod silnika: S85B50 & M52B28
lepiej wymienic, po wycieciu i zastapieniu przez tlumik auto chodzilo jak jakas kosiarka, dziwny metaliczny dzwiek wydobywal sie z wydechu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 15:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: milton keynes,UK
witam.A jak wygląda sprawa z dynamiką jazdy oraz jak to jest z tym spalaniem bez katalizatora może ktoś z kolegów mi pomoże.pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL