BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 08:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Jaki silnik diesel czy Pb+lpg
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 15:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
Witam Panowie , jestem tu nowy i jeszcze nie wiem co i jak wiec pisze tutaj.Szukam auta BMW E39, tylko niewiem jaki motor wybrac ( jak w temacie). Chcialem sie dowiedziec czy jednostki 3.0 TD sa tak samo niezawodne jak w mercedesach czy polecacie jakis inny silnik dislowski ? Bo benzynowy slyszalem ze 2.8 jest bardzo dobry.
Licze na jakies podpowiedzi. Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 14 sierpnia 2009, 09:47 przez Adrianool, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 15:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
2.8 gaz :ok:

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M54B30
Jesli chcesz gaz to lepiej zaloz sobie instalacje we wlasnym zakresie.Przynajmniej wybierzesz instalacje ktora bedzie odpowiednia a pozatym nowa na gwarancji. Czasem sie zdarza ze montuje sie gaz do samochodu najtanszy a pozniej z nia same problemy. :04:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 18:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 190
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e34 530i
Kod silnika: M60B30
Zależy od tego ile jeździsz, słyszałem różne opinie, przychylam się do tego że
Mało kilometrów, kościółek, zkupy, rodzina, wakacje- sama benzyna
Dużo jazdy po mieście, dojazdy do pracy, korki itp benzyna plus gaz
Dużo tras, duże dystansy, diesel.

_________________
niie znam sie nie orientuje sie, a opinia moja jest wiecej niz cholernie subiektywna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 20:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
A jaki silnik polecacie ? jak disel to jaki 2,5 ? 3.0 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaki silnik diesel czy Pb+lpg
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Jakim budżetem dysponujesz?

Adrianool napisał(a):
Chcialem sie dowiedziec czy jednostki 3.0 TD sa tak samo niezawodne jak w mercedesach


Zależy o jakich mercowskich silnikach mówisz, jeśli o porównywalnych wiekowo to te w BMW są bardziej niezawodne, a jeśli o starych wolnossących z W123/W124 to... takich silników już nie robią... niestety

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 13:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
mowie o tych e-klasse mercedesach znaczy sie o ich silnikach , a na auto mam 25 tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 18:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
za 25 to tylko 528.
25 to możesz dobrego golfa 4 tdi znalezć ale nie 3.0d

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 20:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
kup bmw530d- e klasse z tych lat na jakie cie stac to zlomy - wszedzie rdza -poza tym 320 e klasse smoli 10 i wiecej -inne z mniejszym motorkiem slabe i tez smola -530 d zadowoli cie a rdzy nie uswiadczysz-pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 20:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Przed liftowca bez wypasu można i trafić...
harnas621, w sumie to ceny W210 i E39 tak się nie różnią. Z tym że te akurat ten model merca lubi ruda podjadać a i motory CDI najlepszej opinii nie mają.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: witam
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 18:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Elblag
Moje BMW: E38 730I
jak benzynka to bierz 528 polecam jest najlepszy ( nie liczac v8 ) a jak diesla to tylko 3 litry a jak duzo nie jezdzisz to nie pakuj sie w gaz , pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 19:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 149
Lokalizacja: PILAWA
Moje BMW: E39 525d"2001r
Kod silnika: M57D25
JA MAM 525D na automacie i nie narzekam a co do mercedesa to 270cdi są dobrymi silnikami chodziarz za tą kasę morze :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 696
A ja bym już nie kupił klekota - owszem jazda jest super, mało pali itd, ale ile stresu czy padnie turbina czy wtryski czy może coś jeszcze... :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:15 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15876
Davvid napisał(a):
A ja bym już nie kupił klekota - owszem jazda jest super, mało pali itd, ale ile stresu czy padnie turbina czy wtryski czy może coś jeszcze... :mur:


np koło dwumasowe :D

wracajac do tematu za 25 tys to tylko benzyna.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 16:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Wwitam,
z własnego doświadczenia polecam motor 2,8 litra do e39. Sam co prawda mam e46 coupe z tym motorem i gazem założonym osobiście i jest rewelka. Ale nie ma co oszczędzac na instalacji gazu. Ja mam założoną instalację Landi Renzo Omegas i jest wg. mnie perfekcyjna. Do tanich nie należy bo koszt około 3800 zł.
Zero problemów, wymiana filtrów co 10.000-12.000 km.
Robiłem test na hamowni i benzyna 190,5 km oraz 262,5 Nm, a na gazie 188,2 km oraz 251,5 Nm więc tego nie odczujesz.
Szczerze polecam a wlew gazu przez redukcje można zrobić we wlewie paliwa. Ja tak sobie zażyczyłem (dopłata 80 zł).

Jeśli pomogłem to kliknij ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 13:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 73
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 328xi
Kod silnika: N51B30
Tez policzyłem na wszytskie możliwe sposoby ON czy PB+LPG zawsze wychodzi taniej jak jezdzisz po mieście mam m54 2.5 instalacja za 4000 zl zero problemów tylko oszczedność.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 20:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 498
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: F01 750i x-drive
witam.ja też jestem za lpg.gazowałem już w swojej przygodzie z BMW takie motorki jak 1.8 2.0 3.0 4.0 5.0 i nawet M3 3.0..... i nawet teraz 4 lata temu zagazowałem moją ALPINKE B10 3.2. :super: :super: zawsze na lpg będzie taniej i mniej stresowo że padnie turbo lub układ zasilania. :dobani: moje zdanie że ON w BMW to dla ludzi co szukają psełdo oszczędności. :mur: :mur: a tacy to powinni szukać innej marki. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 19:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem - kup 530d - male spalanie - jak malo jezdzisz- przelicz po ilu latach wroci ci sie zamontowanie dobrego gazu - a kosztuje tez niemalo - co do klekota jak juz ktos tu napisal -to mysle ze jakis malo obeznany w tym temacie - kultura jazdy jak na benzynie -spalanie duzo mniejsze - a zepsuc to moze sie cos i tu i tu - pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 22:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 5
Lokalizacja: Lubuskie
harnas621 ma racje
jak znajdziesz w bardzo dobrym stanie technicznym diesla i bedziesz o niego dbal to nic sie nie bedzie dzialo, jak jezdzisz czesto w dlugie trasy to tylko ON.
jezeli chodzi o porownanie 320cdi do np 530d to mercedes nie ma zadnych szans(bezawaryjnoc/spalanie) jezeli cdi to najlepiej 270, a jak potrzebujesz wiecej mocy to 530d. Ja jezdze tylko w dlugie trasy rzedu 700km w jedna strone po niemieckich autostradach i potrzebny mi jest duzy bagaznik oraz zasieg dlatego wybralem diesla i musze powiedziec ,ze 530d to byl strzal w 10 :D
jaro5 napisał(a):
witam.ja też jestem za lpg.gazowałem już w swojej przygodzie z BMW takie motorki jak 1.8 2.0 3.0 4.0 5.0 i nawet M3 3.0..... i nawet teraz 4 lata temu zagazowałem moją ALPINKE B10 3.2. :super: :super: zawsze na lpg będzie taniej i mniej stresowo że padnie turbo lub układ zasilania. :dobani: moje zdanie że ON w BMW to dla ludzi co szukają psełdo oszczędności. :mur: :mur: a tacy to powinni szukać innej marki. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :super:

chyba nie jezdziles nigdy dobrym dieslem, klekoty to przeszlosc, a wyprzedzanie na trasie to bajka i do tego niskie spalanie, czego chciec wiecej? no i do tego wszystkiego dochodzi jeszcze mniejsza utrata wartosci oraz duzo latwiejsza odsprzedaz auta.
BMW jest dumne ze swojego 3litrowego diesla, swiadczy o tym chociazby ,ze pakowali go wszedzie gdzie sie da.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 07:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1847
Lokalizacja: Krk
Moje BMW: Plastic ;)
Garaż: Yas Marina
jaro5 napisał(a):
witam.ja też jestem za lpg.gazowałem już w swojej przygodzie z BMW takie motorki jak 1.8 2.0 3.0 4.0 5.0 i nawet M3 3.0..... i nawet teraz 4 lata temu zagazowałem moją ALPINKE B10 3.2. :super: :super: zawsze na lpg będzie taniej i mniej stresowo że padnie turbo lub układ zasilania. :dobani: moje zdanie że ON w BMW to dla ludzi co szukają psełdo oszczędności. :mur: :mur: a tacy to powinni szukać innej marki. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :super:


hmm, diesel w bmw jeśli jest zadbany i regularnie serwisowany daje tyle radości co nie jeden większy silnik benzynowy, więc takie gadanie że jest dla psełdo oszczędnych jak dla mnie jest pustym gadaniem..może Ci co gazują powinni poszukać innej marki, bo jak dla mnie gazowanie bmw.. :zalamany: Może wszystko jest cacy i pięknie, ale nie dla mnie..

_________________
Potrzebujesz porad car detailingu/kosmetyków - pisz na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL