BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 11:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z 525d!Kopci na niebiesko...
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 13:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
Mam problem z silnikiem 2.5d 2003r. a mianowicie kopci na niebiesko strasznie smierdzi ten dym ale dopiero na rozgrzanym silniku.Jak jest zimna nie kopci.Prosze o jakies wskazowki.Wymieniliem zaworek przy turbinie i dalej to samo.Dodam ze czasami nie kopci.


Ostatnio edytowano 17 sierpnia 2009, 06:54 przez Zapix007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 16:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: krakĂłw
niestety prawdopodobnie pierścienie lub uszczelniacze zaworowe.
sorry. :orany: :orany:
trzymaj się D.

_________________
daro1971


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 17:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
nie sadze ze pierscienie lub uszczelniacze bo autko ma przejechane dopiero 170tys km i jest w automacie no i by caly czas kopcil.Wyjelem egr przeczyscilem i jak narazie nie kopci :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ostrĂłw mazowiecka
podczas czyszczenia EGR'a jest najważniejsze uniesienie tego grzybka który sie otwiera i wyczyścić wszystko dokladnie pod nim. Jak zawór egr działa nie poprawnie to wtedy ciągnie jeszcze raz spaliny z kolektora i śmierdzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 14:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
chyba bede musial powtorzyc czyszczenie egr-a bo dzisiaj zauwazylem ze czasami zakopci nie tak jak na poczatku przed wyczyszczeniem ale delikatnie czasem zakopci :kwasny: .wczesniej to byla masakra w porownaniu do teraz.jutro powtorze czynnosc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 16:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Skończ lać opał :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 19:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
Grzybu widze ze sie ciebie humor trzyma.A ty na czym latasz na ekstrakcyjnej? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 19:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
a ja watpie czy to twoje bmw ma 170tys jak mowisz ze ma przejechane zapewne licznik 3 razy cofany wiec moze i miec 300tys albo i lepiej osobiscie widzialem bmw w ladnym stanie zadbane itp igla e39 dizla co mial na liczniku 850tys i to nie gwarantuje ze nie byl cofany tak i nie wierze ze twoje ma tylko 170


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 22:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Zapix007 napisał(a):
Grzybu widze ze sie ciebie humor trzyma.A ty na czym latasz na ekstrakcyjnej? :hyhy:
ahh niestety nie trafiłes ja mam e34 wersja hybrydowa pewnie słyszałes bo to popularny motor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 22:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: skarÂżysko-kam
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57
witma
wracajac do tematu mam ten sam problem w 530 d czasami gdy mocnniej przeciagne na obrotach to pojawia sie troche dymu jak byscie mogli dokładniej napisac co to jest erg i gdzie mam goszukac bobym go przeczyscił moze pomoze :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 17:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
tak sie sklada ze wiem ze ma te 170tys bo posiadam ksiazke serwisowa i jestem jego drugim wlascicielem a po po drugie prosilem o pomoc a nie daremne komentarz co po niektorych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 18:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Jakie to typowo polskie. Nie widział BMW z małym przebiegiem to oznacza, że takich nie ma. Sam ma strucla to na pewno wszyscy jeźdźą zlomami.

Wracając do tematu niebieski dym to nie EGR. EGR pracuje w ukladzie koletor dolotowy -kolektor wydechowy, a tam nie może być oleju. Jeśli się pojawia to pochodzi z turbiny, odmy lub z ukladu korbowo tlokowego. Skoro pojawia się na cieplym silniku może pochodzć od puszczającej już turbiny. Sprawdź czy masz olej w koletorze dolotowym.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 19:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
Dokladnie kolega sie zapewne naciol na zajechanca i sie odgryza teraz.Jakub mam olej w kolektorze.Wyjelem dzisiaj filtr odmy i byl strasznie zalepiony zamowilem nowy jutro bede wymienial.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 09:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Zapix007 napisał(a):
Dokladnie kolega sie zapewne naciol na zajechanca i sie odgryza teraz.Jakub mam olej w kolektorze.Wyjelem dzisiaj filtr odmy i byl strasznie zalepiony zamowilem nowy jutro bede wymienial.


Jest duże prawdopodobieństwo, że to rozwiąże problem.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z 525d!Kopci na niebiesko...
PostNapisane: 28 grudnia 2009, 18:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 250
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
Odma wymieniona i problem zniknal.Dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL