BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 08:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z odpaleniem auta, po zmianie silnika
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Witam grono forumowiczów, mam problem z odpaleniem auta i chciałbym żebyście się wypowiedzieli co w trawie piszczy??

Auto to BMW E39 535i V8 1996 rok

Mianowicie mój problem przedstawia się tak, przekładałem silnik w tym samochodzie, auto - dawca to 535i 97' Anglik, auto - biorca 535i 96' Europa

silnik przełożony, rozrusznik kręci, olej nówka, pompa wody nówka, wiążka wraz z komputerami przekładana z anglika, potem przy podłączeniu wszystkiego do auta biorcy zmiana komputerów z europy aby nie było konieczności zmiany EWS-a i kluczyka

Teoretycznie przy takiej zmianie i podłączeniu wszystkiego tak jak byc powinno silnik powinien zagadać, lecz tak nie jest, silnik kręci lecz nie daje oznak życia :D

Sprawdziłem przewody od paliwa, odłączyłem szybkozłączki i paliwa wogóle nie podaje po przekręceniu kluczyka, a powinno! przełożyłem przekaźniki od anglika i też nic

Może ktos przerabiał juz ten temat i podpowie mi co i jak bo nie ukrywam ze chciałbym autkiem pojechać na zlot a narazie siedze i kombinuje i czytam co tu może byc nie tak po forach

Pozdr Grucha

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
A czy w nowej wiązce niema jakiegoś "ukrytego przełącznika" do odcinania prądu pompy paliwa.
Ja mam taki pstryczek i jak go przełącze to mam taki sam objaw jak u ciebie czyli kręći kontrolki się świecą a pompa nie podaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
a ten pstryczek kolego to masz fabrycznie zamontowany czy sam coś tworzyłeś?

aha moje autko ma gaz ale nie podłączałem go jeszcze poniewaz chcę aby autko troszkę na benzynie pochodziło

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
ten pstryczek poprzednik zamontował a co najlepsze nic mi nie powiedział, jakby go przez przypadek przełączyłem a jest taka opcja to w niezłe koszta bym się wpakował (laweta, elektrycy, mechanicy...).
Z tego pstryczka przewody idą pod prawy filtr kabinowy tam gdzie jest komputer


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Toruń Włocławek
Moje BMW: e39 528 touring
Podłącz po komputer może wykaże jakieś błędy. Dobrze podłączyłeś przewody paliwowe? Jak będą na odwrót nie odpali . Pompa w ogóle chodzi jest na kostkach prąd ? Jest dużo możliwości. Jak nie dasz rady to przecież masz u nas w okolicy paru magików od BMW na pewno coś poradzą. Jak by co to mam trochę części do tego silnika. Pisz pw. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 22:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
wiem że jest kilku magików, przewody są na bank dobrze bo nie mogą być skręcone a są ułożone równolegle, napewno wiesz o co chodzi z tymi szybkozłączkami, prądu na kostkach jeszcze nie sprawdzałem, a c zy z ta pompką paliwa to normalne że przy przekreceniu nie daje cisnienia?? może na kompie ustawić opcję IMMO STOP ?? czyli obleciec immobilajzer, a jak zagada to wiadomo co będzie przyczyną, mam EWS-a II :-)

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL