BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 06:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] spadek mocy powyzej 2500 czasem 2700
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 17:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
nie pierwszy raz juz sie spotkalem z tym ale to co dzis zauwazylem jest conajmniej dziwne .robiac trase 300km zauwazylem ze auto na 3 ,4,5 biegu ciagnie od 1700 -2500 potem gwaltowne oslabniecie i juz delikatniej slabiej ciagnie i taka przypadlosc temu towazyszya mianowicie ekonomizer podczas slabnoiecia spada z 20 na 16 nawet czasem 14 i znowu rosnie do 20 dzieje sie to na kazdym biegu co moze byc ???agr czyscilem ale elektrozaworkow nie ???moga to byc elektrozawory?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 17:38 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Moze zacinac sie elektozawor ktory steruje podcisnieniem turbosprezarki. Ja tak mialem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
a jak sie zatnie to co trzeba zrobic czy odetnie sie sam?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:27 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Na poczatku utrata mocy byla przy wyzszych predkosciach np. na autostradzie przy 160 km/h i po 3 min wracala moc ale po kilku tygodniach to juz coraz czesciej ja zamulało przy nizszych predkosciach i musialem wymienic tez zawor. Sa rozne powody spadku mocy, moze przeplywka pada, najlepiej podpiac kompa i bedzie wiadomo. Ja ostatnio zakupilem na allego interfejs za 130 zl i dziala znakomicie.


Ostatnio edytowano 15 sierpnia 2009, 18:34 przez guzior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
a jaki jest koszt tego zaworu?bo moze tez wymienie oba a nie bede czysciil lepiej chyba wymienic i miec spokuj na przsyszlosc niz czyscic co jakis czas prawda

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:43 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Ale lepiej sprawdz pierw na kompie czy to faktycznie to bo moze sie okazac ze to np. przeplywomierz. Tez uwazam ze lepiej kupic nowy niz czyscic, ja zakupilem ASO i dalem ok. 250 zl ale ponoc Opel stosuje ten sam zawor firmy "PIERBURG" i jest tanszy.
http://moto.allegro.pl/item694538940_za ... iesel.html
http://moto.allegro.pl/item700096859_za ... iesel.html


Ostatnio edytowano 15 sierpnia 2009, 18:45 przez guzior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
aso to zlodzieje ..no chyba w poniedzialek podepne sie pod kompa bo przeciez jak takim autem smigac bez mocy :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Polecam zakupic sobie interfejs diagnostyczny, wiele mozna zaoszczedzic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
a ty masz taki interfejs????? umiesz to obslugowac??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Wlasnie zakupilem ostatnio interfejs za 130 zl na allego i rewelacja, wszystko sam sobie diagnozuje i moge kasowac bledy i wiele innych funkcji ktorych jeszcze nie znam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 18:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
mozesz dac linka jaki kupiles ja sie nad tym zastanawialem ale ziomek mi szybko zbil zajawke twierdzac ze jak sie nie znam to moge cos popierdoli...c i moga byc jeszce wieksze kabarety

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 19:04 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Do tego interfejsu w Twoim przypadku trzeba dokupic przejscioke z gniazda OBD II na to okrągle gniazdo 20 PIN koszt takiej przejsciowki to 30 zl http://moto.allegro.pl/item707188221_in ... ss_gw.html
http://moto.allegro.pl/item714542541_pr ... obdii.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 19:08 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Zeby sprawdzic czy masz jakies bledy i je wykasowac to nie jest jakis problem, a po drugie jest sporo instrukcji na forum i ludzie pomagaja w odczycie błedow i w uzytkowaniu tego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 19:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
moze sie ktos jeszce sie wypowie co mysli o moim przypadku z ta moca auta???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 63
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52B28
Męcze się już ponad rok z tą dolegliwością.Diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędów.Wymieniłem już zawory sterowania turbo i EGR,przepływomierz,turbina nie puszcza oleju ,wirnik nie ma luzu,łopatki są całe,sztanga sterowania porusza się płynnie,słychać lekki świst czli ok.Pompa wtryskowa po regeneracji.Wszystkie filtry ,odma są nowe.Cały dolot wyczyszczony i sprawdzony(szczelny)intercooler też,uszczelki pod kolektorem nowe.Nie mam już więcej pomysłów.Została tylko pompa paliwa w zbiorniku.

_________________
Jazda BMW jest najlepszą przyjemnością życia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Kuba3.5 jak wymieniles przeplywomierz to zrobiles adaptacje ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:23 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
wlasnie jedni twierdza ze przeeplywomierz sie sam adaptuje drudzy twierdza ze trzeba zrobic adaptacje i dojdz tu prawdy w aso podobno z 600 stow kosztuje taka operacja ciekawe na czym ona polega

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Jak kupilem auto to mialem inny problem z moca tzn. pdczas przyspieszania zaczynal ladnie ciagnac i w ktoryms momecie odczuwalem zmulenie popuscilem gaz i znowu depnąłem i szla juz do konca. Pojechalem do ASO MISIAK i wyszlo ze ktos zmienial przeplywke ale nie zrobil adaptacji i dlatego tak sie zamulał. Kosztowalo mnie to 280 zl ok. w 2006 r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
ja kupilem 3 miesiace temu ale dopiero teraz odczuwam podobnie jak piszeguzior, miedzy 2500 a2700 jest to zmulenie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
tzn. ze nie zrobiles adaptacji ? Jesli twoje auto jest z 2000r. to w fabryce montowali przeplywke starego typu a od ktoregos roku wyszly nowe przeplywki i kiedy zaklada sie je do starszych modeli to trzeba wgrac nowe oprogramowanie bo nie bedzie prawidlowo dzialac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL