BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 06:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] faluja obroty
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 27
Lokalizacja: Połomia
faluja obroty jak jest zimny ma 500 a cieply 1200

_________________
karek82


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 20:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 190
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e34 530i
Kod silnika: M60B30
Ale falują jak, gdzie, kiedy, podczas jazdy, na jałowym biegu? A silnik diesel czy benzyna?

_________________
niie znam sie nie orientuje sie, a opinia moja jest wiecej niz cholernie subiektywna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 20:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
z tego co widać to chyba m40, ogólnie u mnie nie tyle co falowały ale jak był zimny to spadały i telepało budą, pózniej było spoko,

Czyściłem krokowca, gume od przepływomierza miałem super, przepływka była ok

Pod kompem nic nie wykazało, sprawdz te rzeczy które napisałem

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 20:54 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
JSG, M40 ma w podpisie, to pewnie bena ;)

Przyczyn może być wiele, ja bym zaczął od sprawdzenia:

- silniczka krokowego
- sondy lambda
- przepływomierza
- czy nie łapie Ci lewego powietrza

Najlepiej jechać na komputer, chyba że masz auto z początku produkcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 08:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
MaRio-sKaTe napisał(a):
JSG, M40 ma w podpisie, to pewnie bena ;)

Przyczyn może być wiele, ja bym zaczął od sprawdzenia:

- silniczka krokowego
- sondy lambda
- przepływomierza
- czy nie łapie Ci lewego powietrza

Najlepiej jechać na komputer, chyba że masz auto z początku produkcji.


A co ma do tegoczu auto jest z poczatku produkcji ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 08:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
MaRio-sKaTe napisał(a):
JSG, M40 ma w podpisie, to pewnie bena ;)

Przyczyn może być wiele, ja bym zaczął od sprawdzenia:

- silniczka krokowego
- sondy lambda
- przepływomierza
- czy nie łapie Ci lewego powietrza

Najlepiej jechać na komputer, chyba że masz auto z początku produkcji.


A co ma do tegoczu auto jest z poczatku produkcji ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 08:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
MaRio-sKaTe napisał(a):
JSG, M40 ma w podpisie, to pewnie bena ;)

Przyczyn może być wiele, ja bym zaczął od sprawdzenia:

- silniczka krokowego
- sondy lambda
- przepływomierza
- czy nie łapie Ci lewego powietrza

Najlepiej jechać na komputer, chyba że masz auto z początku produkcji.


A co ma do tegoczu auto jest z poczatku produkcji ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 15:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
duchu0 napisał(a):
A co ma do tegoczu auto jest z poczatku produkcji ?
a no wlasnie ? ciekawe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 15:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
to ze wiazka komputerowa była uboższa i nie wszystko dało sie odczytac :hurra:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 16:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
pierwsze slysze ale moze i tak :P

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 13:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
No nie powiem ciekawa teoria, ale jakos nie wydaje mi sie by to bylo prawda, gdzie o tym moge poczytac ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL