BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 11:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
eddi83 napisał(a):
jurexxx napisał(a):
Zaczynam żałować, że nie pojechałem do kogoś polecanego


co sie stało ,czego sie wystrzegać i na co zwracac uwage?


Jutro jadę na poprawki, mam nadzieje że zakończy się tylko na regulacji, to że butla jest założona tyłem do kierunku jazdy raczej już zostanie, auto nie ma mocy, czasami gaśnie, faluje na obrotach, a zrobiłem dopiero 100 km na gazie :wstyd: co do montażu pod maską nie mam zastrzeżeń. Zobaczymy jak będzie po drugiej wizycie w gazowni :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 10:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 140
Lokalizacja: Żagań
Moje BMW: e39
Kod silnika: 530i
Kyokushin napisał(a):
Tak jak polecałem innym:
Centralka KME Diego G3
Reduktor KME Gold Turbo (choć do 523 to i Silver wystarczy, ale Gold stabilniejszy)
Wtryski Magic Jet



gazownik powiedział ze gold turbo jest do samochodów z doładowaniem turbo..i ze do 523 w zupełnosci wystarczy silver..i powiedział ze koszt tego to ok 150 zl wiecej...a różnicy jakotakiej na + sie nie poczuje....

_________________
pierwsza w Âżyciu BMW , 523i 170km czarniutka, kremowe skĂłry i felunie 18ki.... Âśliczna
druga 530i 2002 231km granatowa, kremowe skóry , fulas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 10:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
U mnie silver w zasadzie wystarczał, ale jak pisałem - gold turbo chodzi stabilniej.
do 523, silver powinien dać radę, skoro u mnie dawał.

gold turbo od golda zwykłego różni się tym że jest 'podobno' stabilniejszy ciśnieniowo na czym akurat mi zależało.

Różnicy w jeździe w 523 na goldzie t czy na silverze pewnie nie będzie żadnej - u mnie nie wiem czy jest bo jeszcze nie mierzyłem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 23:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 140
Lokalizacja: Żagań
Moje BMW: e39
Kod silnika: 530i
Kyokushin napisał(a):
U mnie silver w zasadzie wystarczał, ale jak pisałem - gold turbo chodzi stabilniej.
do 523, silver powinien dać radę, skoro u mnie dawał.

gold turbo od golda zwykłego różni się tym że jest 'podobno' stabilniejszy ciśnieniowo na czym akurat mi zależało.

Różnicy w jeździe w 523 na goldzie t czy na silverze pewnie nie będzie żadnej - u mnie nie wiem czy jest bo jeszcze nie mierzyłem.
dzieki za precyzyjną odpowiedź, daje + , czyli spokojnie mi silver wystarczy...

_________________
pierwsza w Âżyciu BMW , 523i 170km czarniutka, kremowe skĂłry i felunie 18ki.... Âśliczna
druga 530i 2002 231km granatowa, kremowe skóry , fulas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 07:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
eddi83 napisał(a):
daje + , czyli spokojnie mi silver wystarczy...


Moim zdaniem, mimo tego że będzie miał spadki ciśnienia to powinien wystarczyć i dawać radę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 10:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
eddi83, Jak chcesz coś dobrego, stabilnego, odezwij sie na PW mogę zaproponować taką przeróbkę z II na IV generację na instalacji Stag 300, reduktorze tłokowym Magic (obsługuje auta o mocy ponad 300KM) i wtryskiwaczach Magic Jet za 2 tyś. zł
Z Warszawy masz do mnie około 40km. Dodatkowo w ramach instalacji robię diagnostykę komputerową ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 10:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Po drugiej wizycie u gaziarzy jest wszystko ok, dysze były za małe i trzeba było mapy dopracować ręcznie, Autokalibracja nie wystarczy :wstyd:

Toudi napisał(a):
eddi83, Jak chcesz coś dobrego, stabilnego, odezwij sie na PW mogę zaproponować taką przeróbkę z II na IV generację na instalacji Stag 300, reduktorze tłokowym Magic (obsługuje auta o mocy ponad 300KM) i wtryskiwaczach Magic Jet za 2 tyś. zł
Z Warszawy masz do mnie około 40km. Dodatkowo w ramach instalacji robię diagnostykę komputerową ;)


Konfiguracja Toudiego wydaje się być ok, taka sama jak u mnie :)


Ostatnio edytowano 18 sierpnia 2009, 10:58 przez Juras, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 23:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 140
Lokalizacja: Żagań
Moje BMW: e39
Kod silnika: 530i
Toudi napisał(a):
eddi83, Jak chcesz coś dobrego, stabilnego, odezwij sie na PW mogę zaproponować taką przeróbkę z II na IV generację na instalacji Stag 300, reduktorze tłokowym Magic (obsługuje auta o mocy ponad 300KM) i wtryskiwaczach Magic Jet za 2 tyś. zł
Z Warszawy masz do mnie około 40km. Dodatkowo w ramach instalacji robię diagnostykę komputerową ;)


dobra juz sie odzywam, podoba mi sie choc słabo sie znam, na razie mi polecał Kyokushin, wszystko od KME i wtryski magic jet, ale skoro ty takie masz i mówisz ze będą ok to DOBRA

_________________
pierwsza w Âżyciu BMW , 523i 170km czarniutka, kremowe skĂłry i felunie 18ki.... Âśliczna
druga 530i 2002 231km granatowa, kremowe skóry , fulas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL