BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 00:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jaki silnik spasuje w miejsce M41 (318tds)?
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 30
Lokalizacja: gorlice
Moje BMW: e36 318 tds
Witam!mam bmw e36 318 tds silnik 1.7 m41... straszny mół,duzo pali i koło dwumasowe padnięte....reszta ok. chciałem kupic silnik lub anglika (na części) ale ciężko cos wypatrzec.. :/ moze ktoś powie mi jaki silnik by można było tam wsadzic????


Ostatnio edytowano 19 sierpnia 2009, 06:50 przez minek446, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 21:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
minek446 napisał(a):
moze ktoś powie mi jaki silnik by można było tam wsadzic????

Kazdy kolego 1.6,1.8,2.0,2.3,2.5,2.8,3.0,3.5,4.4 a jak sie uprzesz to nawet 5.0 i wcale nie zartuje.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 08:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Mysle ze nie takiej odpowiedzi kolega oczekiwal :P

Oczywiscie wszystko mozna ale jesli masz ograniczona kase to zmiana r4 na r6 moze nie byc dobrym pomyslem. Z tego co wiem zmiana diesla na benzyne tez wiaze sie z kupa roboty. Jesli kupisz anglika to chociaz bedziesz wszystkie czesci mial a co zostanie opylisz i nie wyjdzie tak drogo. Mimo to odradzam, mozesz sprzedac swoje autko i kupic cos lepiej wyposazonego i mocniejszego zamias ladowac sie w pewne klopoty (i koszty bo przy takiej operacji mozna sie sporo przeliczyc). W BMW e36 najlepszym wyborem jest chyba 328i, diesle potrafia zniechecic jesli sa zaniedbane. Jak chcesz zeby malo palil to albo gaz albo inna marka :P

Jesli juz sie zdecydujesz to idz na calosc czyli dawaj 2.8 bo i tak bedzie drogo a wtedy masz max efekt. Ale jesli nie masz auta na wypasie to chyba lepiej sprzedac i szukac czegos nowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 09:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Kolega zmienia M41 na M62B44, jest na forum watek :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 10:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
To raczej nie jest watek ciekawy dla osoby ktora uwaza za 1.8tds duzo pali:P a w dodatku kolo 2masowe jest do wymiany a to w koncu niebagatelny koszt :> on mowil chyba cos o wydanych 30 tys bez lakierowania i gazu a za tyle to jest juz m3 i nie trzeba czekac ani nic cudowac :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL