Po ostatniej zabawie ( Testowane auto to BMW E39 528i rok 1998 ) stwierdzam iż poprawna nazwa i kolejność testów to
Jak wiadomo i było napisane wcześniej testy od 3 do 21 odblokowywujemy testem 19. Niestety nie mogę zmienić języka, albo nie potrafie

No nic, trudno. A więc w mojej niuni te testy wygladaja tak :
1 Wyświetla:
- 5 ostatnich znaków numeru VIN
- Liczbę K wewnętrznego oznaczenia BMW
- Kolejny numer wewnętrzny BMW dotyczący część
- Index płytki kodującej index zmian
- Data produkcji tydzień rok ( TTRR) ( mi się coś nie zgadza to

)
- Wersja oprogramowania i zestaw wskaźników
- Coś tam
- Index przeprowadzonych zmian
2 Test zegarów
3 Wyświetla:
- Paliwo zużyte od ostatniej inspekcji
- Ilość dni do inspekcji
4 Wyświetla:
- Spalanie chwilowe w litrach na 100 kilometrów
- Spalanie chwilowe w litrach na godzinę
5 Wyświetla:
- Średnie spalanie w litrach na 100 kilometrów
- Zasięg w kilometrach na obecnej ilości paliwa
6 Wyświetla:
- Ilość paliwa w lewym baku
- Ilość paliwa w prawym baku
- Ogólna ilość paliwa
7 Wyświetla:
- Chwilowa ( obecna) temperatura silnika
- Cyfrowo wyświetylane obroty silnika
8 Cyfrowo wyświetlana dokładna prędkość km/h
9 Napięcie akumulatora
10 Język
11 Nie wiem co to jest
12 Średnia prędkość dla kalkulacji przewidywanego czasu dojazdu
13 Dźwięk sygnału komunikatu
14 Data oprogramowania
15 Info diagnostyczne DIAG
16 Nie wiem

Jakaś temperatura może spalin, albo czegoś ?? Im szybciej jade i wyższe obroty tym większa, przy zmianie biegu mocno spada i znowu wzrasta. Dzieje się to szybko. Dziwi mnie tylko jedna. Jeje zakres to od minus 48 stopni do ok 126 stopni celcjusza. CO TO JEST ??
17 Też nie wiem co to jest
18 Nie działa mi

19 Odblokowywanie OBC
20 Korekcja wskazań KVBR: 1000 ( tylko co to jest )
21 Reset OBC
Kilka opcji cieszy. Głównie cyfrowy obrotomierz i prędkościomierz. Aktualna temperatura silnika i poziom paliwa w baku
