BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 07:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Problem z jazdą bokami
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 23:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Witam, zacznę od początku posiadam bmw e36 coupe 92r. silnik 1.8is auto praktycznie w seri. Kupiłem go stosunkowo nie dawno ale mam problem z wprowadzeniem go bokiem lub chociaż zażucenie tyłem gdyż wychodzi przodem. Sprawdzałem asc ale go nie ma gume pali normalnie i nie mam kompletnie pojecia co mu jest czy koś miał podobny problem? jak go mogę rozwiązac bede wdzieczny za pomoc. Pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 23:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
próbuj :super: e34 daje rade to i e 36 da


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 00:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 703
Lokalizacja: wlkp
Poćwicz najpierw na asfalcie pokrytym piaskiem czy czymś a potem na asfalt, tylko uważaj żeby nikomu nic się nie stało... :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 00:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Sęk w tym że umiejętnosci są i na piachu idzie super ale na aswalcie nie daje rady bo przód wychodzi nie wiem czy to kwestia zawieszenia czy opon czy czegoś jeszcze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 00:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 213
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
poczekaj na zime wtedy boki to bedzie paktycznie kazdy zakret :rotfl: dawaj wiecej gazu i szybciej noge ze sprzegla to nie jest trudne ale pierw to ja dobrze wyczuj :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 00:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
umiejetności to podstawa, najłatwiej lata sieprzygotowanym sprzetem, czym blizej serii tym trudniej,

zainwestuj w jakies dobre zawieszenie, to da Tobie bardzo duzo, po pierwsze auto zyska na sztywności, dobierajac zawias pomyśł o rozłozeniu masy pojazdu, dobierajac obnizenie w jakims stopniu zmnieniasz ten rozkład, nie znam sie az tak zeby podać konkrety, poszukaj może po forum tematów chacżcych o drift lub skontaktuj sie z uzytkownikami którzy nałogowo lataja bokami np qrax


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 06:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Zadbaj o niezbyt szerokie opony, tak jak koledzy mowia o zawias. Ja bym na hamownie podskoczyl bo wykres momentu by sie przydal zeby lepiej sterowac moca. Ogolnie to bez strzelania ze sprzegla sie nie objedzie, mozesz tez probowac podciac auto recznym. Ja nie bardzo pochwalam takie praktyki ale 140km juz powinno wystarczyc na zabawe co jakis czas.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 08:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
ja mam 1.6 compacta 100hp powolutku jade 1 bieg obroty tak 4000-4500 i strzał ze sprzęgła, daje rade bokiem i na asfalcie ale opony mam 195
uważaj na krawężniki !

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 09:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Co wymienic w pierwszej kolejnosci(ogr. kasa) opony?amory?sprężyny?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 09:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
najpierw sobie poćwicz na jakimś placu betonowym albo wyłożonym kostką tylko żeby był równy poszukaj póżniej jakiegoś asfaltowego placu i popróbuj ja mam serie bmw ze słabszym silnikiem i na skrzyżowaniu da rade samochodem obrócić na asfalcie, poprostu potrzebujesz troche wprawy

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 09:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Ja pomimo schamowanych 120km na 2 biegu dalem rade bokiem zakret wziasc i to z gazu. Jak masz malo kasy to kup sobie waskie zimowki na tyl (moga byc zjezdzone na stalowych felgach) i jak chcesz polatac bokiem to je zakladaj. Amory i sprezyny wymien najlepiej razem ale tu Ci nic konkretnego nie doradze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 09:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Nie da rady obrócic się wokół własnej osi żeby nie wiem co i to nie tylko ja próbowałem ale też kumpel który robie takie żeczy z zamkniętymi oczami dlatego własnie że strasznie przodem go wynosi nigdy nie wiadomo jak się ten przód zachowa. Może byc to wina słabych opon z przodu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 09:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
kiepskie opony z przodu i szerokie z tyłu tak jak napisałem ja używam opon 195/65/r15 a u ciebie pewnie z tyłu są szersze niż z przodu

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 09:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
Mi sie wydaje, ze moze amory juz masz padniete...To samo mialem u siebie teraz...padly mi amory z przodu i przod "ucieka", podjedz na jakas stacje diagnostyczna to Ci sprawdza, wejdz na kanal tez , bo moze ktorys Ci wylal, jesli masz jeszcze olejowe...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 10:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Amortyzatory przednie jak i tylnie mają w przedziale od 40do 50% a jeżeli chodzi o opony to wszedzie mam takie same 215/55/15 przednie maja jakies 3mm bieżnika a tylne może 1mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 10:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
:wstyd: To może zanim zaczniesz wygłupy doprowadź ten śmietnik do ładu?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 10:52 
TomekB napisał(a):
:wstyd: To może zanim zaczniesz wygłupy doprowadź ten śmietnik do ładu?


x2


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 10:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Cytuj:
Amortyzatory przednie jak i tylnie mają w przedziale od 40do 50%

autko nie kreci :kwasny:

Cytuj:
Sęk w tym że umiejętnosci są

tak na pewno ,uzupelnij jeszcze olej..ten w twojej glowce

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 11:17 
becek napisał(a):
Cytat:
Sęk w tym że umiejętnosci są

tak na pewno ,uzupelnij jeszcze olej..ten w twojej glowce


Asfalt to nie piasek, nawet pomimo tego auto powinno zawijać, jeśli to możliwe, ale trzeba kręcić, kręcić, poza tym, is to nie jest urodzony driftowóz, mocy do latania po suchym jednak trochę za mało ma.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 11:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
hahahaha uwielbiam takie tematy ! Chłopaki się produkują o ustawieniach zawiasu i technikach a nikt nie spyta co to za padło w ogóle :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL