BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 11:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 13:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Zadałem pytanie by zapytac co może byc z autem a nie żeby dyskutowac nad moimi umiejetnościami bo one są. Pytam czy opony mają jaki wpływ na to wyjeżdżanie przodem? czy amory? lub cos innego. Auto to nie żadne padło tylko zadbane coupe które kupiłem od urzytkownika z forum i nie za 5000zł! A jeżeli chodzi o moc is to jest dobra bo kumpel ma 1.8 zwykły i daje rady. Wiec proszę o odpowiedz na możliwe przyczyny wyjeżdżania przodem. Za mądre odpowiedzi dziękuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 14:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Wiesz, kupujac auto jesli chciales baki krecic to slabo wybrales. To ze kupiles auto od kogos z forum w zaden sposob nie naprawi zuzytego zawiasu ani zdartych opon. Zmien jedno i drugie wg wczesniejszych wskazowek. Jedz tez na hamownie bo tem pewnie tez czeka Cie przykra niespodzianka- wnioskuje po tym co do tej pory napisales o stanie autka. Jak juz zrobisz swoje BMW tak zeby mocy bylo blisko serii to mysle ze problemy znikna. Najzwyczajniej w swiecie zadbaj o ten samochod. Pamietaj ze wielu sprzedajacych "dojezdza" samochod przed sprzedaza olewajac wymiany wiec ten obowiazek spoczyna na Tobie- nowym wlascicielu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 14:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
To jest tylko kwestia wyuczenia... Ja jak kupilem swoje pierwsze i obecne bmw to tez kilka razy probowalem ja postawic bokiem lub baczka zrobic na asfalcie....(wtedy myslalem ze mam poprostu za slaby motor, i przez dluzszy czas dalem sobie spokoj ;) )


Dopiero jak pojechalem na zlot bemek i zobaczylem co chlopaki wyprawiaja ze swoimi 1.8 is to po paru dniach pojechalem na duuzy plac i wtedy zaczely sie proby driftowania ;)

Poprostu wrzucilem 1 i robilem male koleczko wokól wlasnej osi, i gdy dalem jej poprostu w pi....e to od razu ten samochod wiedzial co ma robic ze swoim tylnym napedem ;) ;) ;) z czasem umiejetnosci nad panowaniem autem same przyszly, poprostu trzeba ja wyczuc bo za duzy silnik to nie jest ;)

Troche ja wtedy pokatowalem :kwasny: (jak to pierwsze chwile z wymarzonym autem z dziecinstwa) ale jakby nie bylo to teraz zaluje tego co wyprawialem ze swoim wozem :(

Teraz to jedynie czasami daje jej po garach ale tylko i wylacznie po prostej, zadnych driftow, zadnych mocnych zakretow z gazem, teraz po prostu szkoda mi tego samochodu...

Wiec zanim zaczniesz ja katowac to pomysl czy warto ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 18:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
killplama napisał(a):
Auto to nie żadne padło tylko zadbane coupe które kupiłem od urzytkownika z forum i nie za 5000zł!


wiesz, wczesniej pisales ze amory 40-50% maja .... to wiesz co ?? strach tym wyjechac ..... bo 40% to juz na smietnik z tym ... a opony 1 mm to nie wiem skad wytrzasnales .... strach pomyslec co ten silnik ma w swoim zyciu przejechane ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 18:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Bobby_Valentino napisał(a):
hahahaha uwielbiam takie tematy ! Chłopaki się produkują o ustawieniach zawiasu i technikach a nikt nie spyta co to za padło w ogóle :rotfl:

po co pytać jak sam napisał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 20:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Wszystko da się zrobić. U mne we wsi koleś lata na jednym kole skuterem z automatyczną skrzynią.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 20:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
Jak masz takie amory to sie nie dziw, ze słabo lata...zacznij od wymiany zawiasu, bo pewnie wiecej luzow sie tam znajdzie i wtedy dopiero probuj cokolwiek robic..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Kielce
szpera pomaga... polecam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 06:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Nie nakrecaj go na szpere bo zaoszczedzi na oponach i amorkach :P Kurde nie lubie jak ktos tak w kulki leci ze swoim autem. Kupiles po taniosci i dobrze wiedziales z czym to sie wiarze a teraz zamiast grzecznie bulic za kolejne wymiany to dziwisz sie ze baczka nie mozesz zrobic. Wydaj ze dwie wyplaty to sie stan techniczny poprawi. Wogle to jak chcales swirowac autem to trzeba bylo kupowac 2.5 no ale cena i spalanie pewnie za duze :D Na razie narzekasz ze nie lata bokiem, za 2-3 m-ce zaczniesz sie dziwic na tym forum ze niby bm- mialo byc takie bardzo fajne a sie zepsulo. Potem zacznie Ci przechodzic entuzjazm i sprzedasz bume bo Cie po prostu nie bedzie stac. Wtedy wejdziesz kilka razy na forum i wyrazisz swoja opinie w topicach gdzie ludzie o pomoc prosze :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 07:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
załoz szpere (jeli jej nie masz) i pod szlifuje umiejetnosci:) (nie twierdze ze ich nie masz) jak 1,6 idzie to is'em musi isc :D jak wyjezdza prodem to stawiałbym na amorki..... kiepskie amory = duza podsterownosc.....

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 11:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: PrzemyÂśl
<ded> widze ty masz jakoś psychoze bo to że nie wiedziałem jaki jest problem z nie lataniem bokiem i zapytałem nie znaczy ze nie dbam o auto bo kupiłem je nie dawno i włożyłem w nie 870zł a wiec nie mało. Jeżeli chodzi o kupno po taniości to tez się mylisz bo dałem ponad 11000zł za naprawde zadbane coupe z m-pakietem i skórą. A bemki mam juz od 3 lat(e30) wiec napewno entuzjazm mi nie przejdzie.

<kaczor> o taką odpowiedz mn. mi chodziło dzięki wielkie

Jeżeli chodzi o amory to we wrześniu po wypłacie zmieniam, macie jakiegos uznanego producenta? Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 12:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
killplama napisał(a):
włożyłem w nie 870zł a wiec nie mało
to jest zart ?? sama wymiana markowego oleju i markowych wszystkich filtrow ciezko zamknac w 500 zl .....wymieniasz paski, plyn chlodniczy i hamulcowy i masz prawie swoje 900 zl ... a zrobiles tylko to co powinno sie robic po kupnie uzywanca .... trzeba jeszcze hamulce, tarcze, klocki, amory zawieszenie posprawdzac i powymieniac to co juz ma dosc ..... swoja droga jakby kazdy tylko 870 zl wkladal w nowo nabyty samochod a potem smigal kolejne 10 lat bez awarii to nikt by nie kupowal nowych ..... to jest smieszna suma ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 12:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
ten temat jest śmieszny :wstyd: ...a szczegóły jakie wychodzą w trakcie ...właściwie to temat powinien być zamknięty,bo dyskusja jak w przedszkolu
teraz dzieci maja dostęp do netu i takie kwiatki wychodzą
tylko jak pomyśle ze taki "myślący inaczej" może na mnie wyjechać na drodze..trochę strach

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 17:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 696
WTF?
Zamknąć ten temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL