BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 04:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z szybą kierowcy w coupe
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 16:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
Witam, jestem nowy na forum ale generalnie z mechaniką nie jest u mnie źle... ;) Mam natomiast problem jeśli chodzi o elektrykę, jak np teraz:
parę dni temu kupiłem 325 coupe z niedziałającą szybą kierowcy. Zdjąłem tapicerkę z drzwi i sprawdziłem wszystko wizualnie-wygląda ok. Jak naciskam guzik od szyby to słyszę klikanie w dwoch miejscach:
1) gdzieś w/pod deską rozdzielczą- więc pewnie przekaźnik
2) silnik od szyby klika też, ale szyba ani drgnie, a jak przyłożę rękę do niego to nie czuję żadnego drżenia więc chyba nawet nie próbuje ruszyć

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Walnięty silnik szyby czy może coś innego?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 16:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
wyjmij silnik, daj mu bezposrednio napiecie, jak ruszy znaczy , ze ok, jak nie to do wymiany...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 21:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Ja bym jeszcze obstawiał sterownik, ale jak mówisz, że cyka pod deska rozdzielczą (dokładnie za schowkiem), to pozostaje silnik, akurat taki posiadam, wiec jeśli mieszkasz na Ślasku to możemy się spotkac, przełożyć i się dowiesz, czy to wina silniczka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 03:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
no niestety, jak w opisie mieszkam w uk :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL