BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 05:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] SWAP z 1.7 tds na 2.5 td
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 15:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: IÂłowo
Witam! Czy dużo trzeba by było robić przeróbek żeby zamiast 1.7 tds wstawić 2.5td ?? Wystarczy wymienic silniki czy wzmacniać jeszcze coś? z góry dzięki


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2009, 20:55 przez Jazaab, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 19:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Jazaab napisał(a):
Czy dużo trzeba by było robić przeróbek żeby zamiast 1.7 tds wstawić 2.5td
pytasz o TDS_A czy 2.5 CR w obu przypadkach sprawa kompletnie nieopłacalna , ale wiem i widzialem e36 z 3.0 d na CR ponad 200 kucyków

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 20:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
zajzyj na bmw-tds.pl tam juz to omawiali. Jesli juz chcesz sie w takiego swapa bawic to laduj tds albo 3.0d. I tak wydasz kupe kasy ale chociaz efekt bedie fajny. Nie wiem jakimi srodkami dysponujesz ale ja bez 10 tys to bym nawet nie podchodzil. W zasadzie jesli Twoje auto jest w super stanie i na full wypasie to mialoby sens kupienie rozbitego anglika a co zostanie po przerobce sprzedac. W innym przypadku warto swoj opchnac i rozejzec sie za czyms co bedzie nie tylko tansze ale i mniej klopotliwe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: IÂłowo
dzięki za rady. Tak pytam bo w piątek wpadłem do rowu swoją 325td :wstyd: i szukam budy, a raczej szukałem bo zdecydowałem się kupić TDS'a :) Teraz jeszcze bede musiał pomyśleć nad sprzedażą starej. Silnik jest ok, tylko podłużnica zgięta :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL