BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 10:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 15:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 149
Lokalizacja: Słupsk / Koczała
Moje BMW: e46 318i
Bratpit napisał(a):
Napisz czy trzesie sie cale auto wpada w tzw rezonans czy tylko trzesie sie kierownica ?

ok sluchajcie jesli cale auto to trudniej znalezc przyczyne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 22:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Polecam sprawdzić część nr 10 . Jest to wkładka znajdująca się w zwrotnicy. Większość BMW nie ma takiej części. Stożek sworznia wchodzi bezpośrednio w zwrotnicę. W e39 jest jeszcze ten dodatkowy element. Jeżeli jest na nim luz nowe wahacze na niewiele się zdadzą ;)


Obrazek

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 07:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
kanar napisał(a):
Borsuk napisał(a):
Cytuj:
bicie z regóły czuć jak są luzy w zawieszeniu, ale to nie oznacza ze te luzy powodują to bicie.

sprawdziłbym zbierzność


akurat zbieznosc nie ma nic do tego :)



ja mam podobny problem jak kolega

bicie minimalnie czuc przy predkosci w granicach 100 km/h

felgi prosciutenkie ... zawieszenie w idealnym stanie zero luzow ...

a bicie jak bylo tak jest :dobani: :mur:


Stawiam na opony,ktoras jest walnieta stad drgania mialem podobnie do 100km/h nic 110-120 drgania powyzej spokój.


opony sa jak najbardziej dobre :)

zreszta kilka dni temu jezdzilem na zimowych oponach i bylo to samo ... :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 09:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
ja bym sprawdził wahacze,końcówki i tarcze hamulcowe-przód-tył

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 09:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
vanos24 napisał(a):
ja bym sprawdził wahacze,końcówki i tarcze hamulcowe-przód-tył


tarcze przednie plus klocki maja kilka dni

tarcze tyl plus klocki maja moze z 2-3 tygodnie

tydzien temu auto odebralem z warsztatu zawieszenie idealne niby ... zbieznosc ustawiona bez zadnych odchylek ...

rece opadaja :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 10:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Możesz wyjąc sworznie wahaczy ze zwrotnic i sprawdzić czy czasem między wkładką nr 10 a otworem w zwrotnicy nie powstał luz.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 10:13 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
także też Macku zrobie dzieki za wskazówke ...

jeszcze chcialem dodać jako ciekawostke że u mnie te drgania wystepuja tylko czasami :zdziwko:

i takie pytanie ... czy to może być wina gornych mocowań amortyzatorów ??

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: kornowac
siema.na 100% to nie sa opony.zmieniłem pare kompletow i nietylko z mojego samochodu.przelozylem dyfer-nic .wal napedowy-nic polosie-nic zawieszenie lepsze niz nowe ktos pytal o skrzynie-automat silnik 2.5 rok 2001.no i dalej nic niewiem ale glowa do gory i do przodu :14:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 21:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: Slupsk/Schaijk Holandia
Moje BMW: e61 530dA
Kod silnika: M57N
Takie same objawy sa gdy automat konczy zywot,a dokladniej konwerter.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
gk tds napisał(a):
Takie same objawy sa gdy automat konczy zywot,a dokladniej konwerter.


trzesie kierownica ?? :zdziwko:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 19:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Pl
Mam ten sam problem i na 99% obstawiam lapanie lewego powietrza w ukladzie podcisnienia. W polowie przyszlego tyg bede zdejmowal kolektor ssacy itd i dam znac czy to jest przyczyna u mnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 23:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 498
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: F01 750i x-drive
:szok: :szok: :szok: kolektor ??? ja bym dobrze sprawdił jeszcze amorki przód jak to czuć na kierownicy no i takie niewinne tuleje gumowo-metalowe na dłógich wachaczach.tylko nie koło do góry u pana wiesia na kanale :dobani: ale jedz kolego na szarpaki.w betkach najlepiej sprawdza sie zawias na szarpakach jak stoi na kółkach.jak czuć to na całym autku i zakładam że podpore wału dobrze ustawiasz to stawiam nz automaczik.a guma między wałem a skrzynką jest ok ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 17:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Pl
jaro5 napisał(a):
kolektor ???

Moze i dziwne ale nie o takich rzeczach sie slyszalo i widzialo :zdziwko: Tak jak pisalem, w srode stawiam auto na warsztat i w piatek opisze co i jak bylo u mnie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 10:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 2
Lokalizacja: MichaÂłowo
No i co tam wynikło? Mam ten sam problem w e36. Drgania nachodzą fazami - 30 sek jest, potem 10 nie ma itd. WTF?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 13:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Może wyważenie wału.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL