BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 19:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z odpalaniem e36 325td 1993r
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: augustĂłw
Witam. Sam nie mam pojęcia co mam zrobić. Byłem u kilku mechaników ale oni też rozkładają ręce. Jak kupiłem auto, to miałem problem z paleniem na gorącym silniku,a na zimnym paliła elegancko,po jakimś czasie wynalazłem na allegro takie małe urządzenie co pomaga odpalać na ciepłym silniku. Do jakiegoś czasu było ok, do puki nie pojawiły się wycieki z pompy. I od tego zaczął się mój WIĘKSZY PROBLEM.Pompę dałem do uszczelnienia, przy wkładaniu przestawił się rozrząd , ale rozebrali i złożyli wszystko na nowo było ok . Zaskoczyło mnie to że auto paliło za pierwszym razem nawet bez podgrzewania świec na gorącym silniku ale trwało to zaledwie tydzień. Pojawiły się potem kłopoty z paleniem na zimno i ciepło. A gdy autko postało noc to już rano kręcił kręcił aż padał akumulator a nie zapalił .A gdy już odpali za którymś tam razem to chodził normalnie. Na dzień dzisiejszy autko nadal ciężko pali na zimnym na ciepłym , wystarczy że zgaszę na 5 min samochód to już mam wielki problem z odpaleniem. Byłbym wdzięczny za pomoc .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 19:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
hmmmmmmmmm kolego szanowny czyli wycieki zlikwidowane ? podejrzewam ze regeneracja przsyniosła w tym przypadku wiecej zniszczen niz pożytku zrób taki mały test rano jak silnik zimny włacz zapłon ( nie zapalaj silnika ) poczekaj ok sekund i wyłacz zapłon powtórz tą czynnosc ok 6- 7 razy i zapal jezeli po takiej akcji odpali bez problemu to znamy przyczyne jezeli nie reklamacja pompy ( ps. kąt oraz dawka ustawine ? komputert niewykazuje błędów ?)

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 19:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: augustĂłw
Pompa jedynie była uszczelniana , zapomniałem dodać z tego wszystkiego . Byłem na kompie nie wykazało żadnego błedu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 19:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
wiec zrób test o którym pisalem wczesniej , osczywscie początek wtrysku masz dobrze wyregulowany ?

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 18:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: augustĂłw
Rano po nocy zapaliła po jednym jednym podgrzaniu świec , a jak już się rozgrzeje na maksa wtedy jest problem , dopiero pali po jakiś 3 razach podgrzaniach świec i to z trudem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 18:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
a bym pompe dał do reklamacji

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 17:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: augustĂłw
Jeszcze mam takie pytanie, wyczytałem że może to byc wina Pompy wtryskowej, i czy jak mam pompe wtryskowa elektroniczna czy mozna w te miejsce zamontowac pompe mechaniczna od bmw e28 , bo wyczytałem że koles tak zrobił i auto śmigało bez problemu .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 17:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Cytuj:
bo wyczytałem że koles tak zrobił i auto śmigało bez problemu .
wow gdzie tak wyczytałes , teoretyczne mozna ale stopień trudnosci max

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 10:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: augustĂłw
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego odpalania? Czy może być to wina przekażnika świec żarowych. Swiecy były wyciągane i sprawdzane pojedynczo to niby grzeją ? Sam już nie wiem co myśleć?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL