BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 06:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 18:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
No i pierwsza awaria...

Mogę wymieniać dwumas na jednomas...

(Przeszedłem w pełni legalny przegląd :D )

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 18:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
zaj$@#^@$ dwumas, kto to ustrojstwo wymyślił... ja już mam jednomas i jestem bardzo z tego powodu zadowolony a dwumasowego koła nie chce widzieć... sprzedałem za 150zł hahah :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 07:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 14
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54b32
A co się działo były dragania na silniku?
Mi też padł kiedyś dwumas w M3 E36 ale wymieniłem znów na dwumas.
Zawsze chciałem zobaczyć jaka jest różnica między dwu a jednomasem w jeździ no i jednomas można ładnie odchudzić nawet o 50% :)
P.S Napisz w jaki sposób będziesz teraz docierał i w jaki poprzednio docierałeś bo na racingforum jest podanych milion przepisów tylko nie wiadomo który z nich jest najlepszy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 15:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Witaj Mariuszu. Co do koła zamachowego to zepsuło się przy pierwszym strzale pedałem z ok 2,5 tys. obr. Teraz przy puszszaniu z 1 biegu słychać 2 stuknięcia. Przy ruszaniu ze wstecznego jakiś łomot... W każdym razie nie wpływa to w żaden inny negatywny sposób na jazdę.
Poprzednie docieranie wolalbym zapomnieć... Napiszę Ci tylko, że tłoki padły przy strojeniu przy pedale w podłodze. Temp. gównianego mobila S 10w40 wynosiła wtedy ponad 120 stopni.
Teraz zamierzam jeździć jak radzi mi większość starych mechaników; używać CAŁEGO ZAKRESU OBROTÓW - tylko nie z pedałem w podłodze. Należy to robić delikatnie dociskając pedał gazu. Z racingforum.pl wykorzystałem 1 radę; zalać silnik dobrym olejem mineralnym (ekonomia) odpalić na 30 minut, zlać go i wlać olej docelowy. W moim przypadku to Motul 300V 15W50.
Pozdrawiam
p.s. przypatrz sie proszę swojej chłodnicy oleju w e46. Jeśli możesz zmierz mi jej wysokość i sprawdź czy ma wejście na przewody jak w E36. Maleckis w swojej M3 ma chłodnicę identyczną jak moja z tym, że wyższą o 20mm. Temp. oleju jest u niego o 20% niższa...

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 20:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 4
Lokalizacja: Nowy DwĂłr Mazowiecki
Masakra :super: dobry material na ksiazke :D

_________________
....::::MOJA LALKA::::....
http://img249.imageshack.us/img249/5551/dsc00723m.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 22:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Dzisiejszy dzień spędziłem na zawodach w drifcie na lotnisku w kąkolewie. Ja zapomniałem o fotkach ale zrobił je mój kolega Maleckis. Za jego przyzwoleniem umieszczam je tutaj. Obok jego Turbo M3 :)

Obrazek
By krismax79 at 2009-10-01

Obrazek
By krismax79 at 2009-10-01

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 1 października 2009, 17:49 przez krismax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 08:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 08:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WrocÂław
Witam

Przeczytałem temat od dechy do dechy , znalazłem go w sieci w poszukiwaniu informacji o doładowaniu silnika S50 - gdyż taki wrzuciłem do bezdasznej budy E30 i zastanawiam się nad zwiększeniem jego mocy . Pierwszy temat który znalazłem nie był zbyt optymistyczny ( ogłoszenie ze sprzedażą części do uturbienia z powodu awarii )
Dlatego WIELKI szacunek za wytrwałość i dopięcie swego pomimo wielu przeciwności ( choć docieranie złożonego silnika wyczynowego na mineralnym oleju z pedałem gazu w podłodze nie uważam za zbyt rozsąde ;) )

Zyskałeś sobie nowego czytelnika tego tematu i z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wydarzeń .

Pozdrawiam Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 11:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Tommasso napisał(a):
Witam

Przeczytałem temat od dechy do dechy , znalazłem go w sieci w poszukiwaniu informacji o doładowaniu silnika S50 - gdyż taki wrzuciłem do bezdasznej budy E30 i zastanawiam się nad zwiększeniem jego mocy . Pierwszy temat który znalazłem nie był zbyt optymistyczny ( ogłoszenie ze sprzedażą części do uturbienia z powodu awarii )
Dlatego WIELKI szacunek za wytrwałość i dopięcie swego pomimo wielu przeciwności ( choć docieranie złożonego silnika wyczynowego na mineralnym oleju z pedałem gazu w podłodze nie uważam za zbyt rozsąde ;) )

Zyskałeś sobie nowego czytelnika tego tematu i z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój wydarzeń .

Pozdrawiam Tomek


Docieranie na gorszym oleju (nie mineralu jak piszesz) jakim był Mobil S 10W40 - półsyntetyk - w wyższych temperaturach nie daje rady...
Teraz silnik był odpalony na mineralu na 30min i po tym wleciał MOTUL w pełni syntetyczny.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 14:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WrocÂław
Cytuj:
Docieranie na gorszym oleju (nie mineralu jak piszesz) jakim był Mobil S 10W40 - półsyntetyk - w wyższych temperaturach nie daje rady...
Teraz silnik był odpalony na mineralu na 30min i po tym wleciał MOTUL w pełni syntetyczny.


OK sorry jakaś pomroczność mnie chwyciła zamiast 10W widziałem 15W ;) , mimo to nawet pół syntetyk dla M-Powera wskazany nie jest . Przy upalaniu M50TU25 też na 10W40 po paru chwilach paliła się kontrolka ciśnienia oleju . Osobiście trzymałbym się TWS 10W60 , czytałem na paru zagranicznych forach że po zalaniu innym niby lepszym olejem który niby ma tą samą lepkość ( np. Motul) odzywają się grzechoczące Vanosy u większości userów po powrocie na TWS-a znów milką . Pod tym wzgledem fabryki bym nie poprawiał :)

Pozdrawiam Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 18:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Z ciekawostek to: na TWS 10W60 "grzechotały" mi vanosy jak jasna cholera. Na żadnym innym oleju nie :) na motulu tym bardziej. Nigdy nie zapaliła mi się kontrolka ciśnienia.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 17:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 132
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: 318d
Kod silnika: M47
Genialny projekt, też przeczytałem od deski do deski, ukłony :ok: i gratulacje za wytrwałość w dążeniu do zamierzonego celu ;)

_________________
Moja obecna BMW 318d
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=408287#408287

A to moja poprzednie e34 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6721


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 18:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
kiedy zapodasz jakies zdjecia, filmy?? czekam i czekam i żadnej relacji :/ ..... chyba wszyscy czekaj z niecierpliwoscia :]

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 22:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
No co ?? auto jest docierane - gdy jestem w domu !!
Teraz jestem na kolejnych wakacjach nad morzem...;P

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 12:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 489
Moje BMW: E36M3,E66
ja wlasnie zmienilem olej z castrola 10w60 na motula 15w50 temp w codzienym uzytkowaniu jest mniejsza ale za to przy bardzo ostrej jezdzie szybko dochodzi do 120 i jak sie rozgrzeje glosniej chodzi vanos niz na castrolu:kwasny: teraz zaleje go valvoline 10w60 duzo dobrego o nim slyszalem i duzo znajomych ktorzy jezdza M uzywaja tego oleju i sobie go chwala. Oczywiscie gratulacje wytrwalosci do projektu


Ostatnio edytowano 27 sierpnia 2009, 12:08 przez porutaaa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2009, 15:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Hmmmm...Ja muszę jeździć na motulu. Jest to jedyny olej który naprawdę nie traci własności smarnych przy wysokiej temperaturze. Jeśli natomiast zauważę ewentualną głośną pracę vanosa to mogę zalać Le Mans 20W60. Pozdrawiam

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Przedstawiam pierwszą dobrą sesję mojego starego auta ;)


Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28

Obrazek
By krismax79, shot with NV20, VLUU NV20 at 2009-08-28


wszystkie fotki by Maleckis

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 29 sierpnia 2009, 12:43 przez krismax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 22:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 382
Moje BMW: f01
Kod silnika: n57d30
Wspaniałe auto :padam:

Życzę bezawaryjnej jazdy, pozrdawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 22:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Kurcze ogień w szopie,prąd w chałupie :P
Samochodzik bajka:)Kozak fura.Tylko mi nie leżą,te brewki.
Ładnie pod maską ma;)Ile ma KM?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 22:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Zadko sie to zdarza ale to auto znacznie lepiej wyglada pod maska niz z zewnatrz. Lad, porzadek i czystosc pod maska jest idealna :) .

Nieco gorzej z zewnatrz - na tlumiku koncowym sa zalozone chromowane koncowki ? :|

Pozatym jak powszechnie wiadomo brewki, hidy i tylna ramka na tablice lekko krzywo . Wiecej wad nie zauwazylem :) .

Tylko nie zepsuj jej tym razem :hyhy: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 50  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL