BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 06:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Strzały w kolektor przy gwałtownym dodaniu gazu - brak
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 13:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
Mam problem jak w temacie.
Silnik przy lekkim dodaniu gazu chodzi normalnie, nie dusi sie ale jak wcisne gazu troche mocniej to zaczyna troche szarpac a jak dodam mocno to słychac strzal w kolektor.
Silnik odpala normalnie, zawsze za pierwszym , obroty nie faluja , slychac, ze chodzi na wszystkie cylindry, dodając płynnie i powoli gazu na przepustnicy dochodzi normalnie do odcinki i pracuje bez drgań ale jak dodam nagle mocno to zatrzesie silnikiem i strzeli lekko w kolektor.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 13:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
sprawdź przepływke i silnik krokowy. mi strzelał jak mi wyskoczył ten przewód między kolektorem a silniczkiem krokowym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 14:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
Auto nie ma gazu.
Czy wina może leżec po stronie rury przepływomierza , która łączy przepływke z przepustnicą?
Od kiedy kupiłem auto, rura ta jest oklejona taśmą izolacyjną gdyz jest pęknięta., ale do tej pory wszystko było ok.
Czy możliwe jest , ze rozszczelniło sie i auto zachowuje sie w ten sposób właśnie od tego powietrza dostającego sie przez tą rure?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 14:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
sprawdż dokładnie kolektor ssący czy gdzieś nie ma dziurki , posprawdzaj dokładnie na krawędziach jak będzie dostawał lewego powietrza to będzie się tak zachowywał ( pod warunkiem że masz plastikowy) a to jest stary ból beemek :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 14:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
Apan napisał(a):
Auto nie ma gazu
moje też nie ma a jednak rura mi wypadła i auto zaczeło strzelać. odłącz przeplywke i sprawdź czy prawidłowo działa. sprawdź fajki, może któraś jest popękana i ma przebicie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 15:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Przyczyną strzałów może być, tak jak koledzy pisali:
-Nieszczelny dolot powietrza (napraw tą rurę o której pisałeś, na początek zdejmij starą taśmę i na nowo okręć)
-Uszkodzona świeca zapłonowa
-Uszkodzone przewody
-Uszkodzona cewka zapłonowa/aparat zapłonowy/palec rozdzielacza

Na początek zająłbym się tym dolotem ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 21:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
Okleiłem rure na nowo taśmą izolacyjną (chyba z 10m bieżących :) ) i przyczyna nie znikneła.
Dziwi mnie troche to zachowanie samochodu gdyz po przekroczeniu 2500-2700 obrotów gdy wciskam gaz w podłoge auto idzie do przodu jak przed usterką - idealnie równo pracując i ciągnie tak spokojnie do 6 tyś, ale jak przy niższych obrotach dodam mocno gazu to tak jakby przerywa , szarpie.Czy przebijąjąca cewka moze powodowac ,ze na wysokich obrotach silnik pracuje wzorowo a na niskich kuleje/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 21:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
Okleiłem rure na nowo taśmą izolacyjną (chyba z 10m bieżących :) ) i przyczyna nie znikneła.
Dziwi mnie troche to zachowanie samochodu gdyz po przekroczeniu 2500-2700 obrotów gdy wciskam gaz w podłoge auto idzie do przodu jak przed usterką - idealnie równo pracując i ciągnie tak spokojnie do 6 tyś, ale jak przy niższych obrotach dodam mocno gazu to tak jakby przerywa , szarpie.Czy przebijąjąca cewka moze powodowac ,ze na wysokich obrotach silnik pracuje wzorowo a na niskich kuleje/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 22:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
przebicie na fajkach lub cewkach jest
a świece kiedy zmieniałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 07:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
Świece wymieniane w zeszłym roku - przejechane na nich 8000km.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 17:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
Naprawione - cewka była do wymiany!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL