BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 23:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 320d 2000/12 136KM FILTR PALIWA/CHŁODNICZKA PALIWA
PostNapisane: 3 września 2009, 11:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam.
Od niedawna posiadam BMW 320d 136km. i zastanawiam się czy to możliwe żebym nie miał filtru paliwa? Zdziwiłem się gdy zobaczyłem u kolego w e39 z tym samym silnikiem ze przy wlocie powietrza pod maska znajduje się u niego chłodniczka paliwa z filtrem paliwa a u mnie jest sam wlot powietrza a w miejscu chłodniczki są tylko rurki i wężyki i widać ze nie są oryginalne z BMW.
dla pewności wstawiam fotkę
FOTKA
przeglądałem fotki aut zwłaszcza 320d i zawsze ta chłodniczka była na miejscu.
Moje pytanie czy są wersje 320d bez tego elementu? Jeśli tak to gdzie znajduje się w mojej e46 filtr paliwa? Jeśli tego elementu mi brakuje może to objawiać się spadkiem mocy? Bo były małe wahania ale po przeczyszczeniu elektrozaworków przy turbo i EGR ustąpiły na jakiś czas i teraz znów zaczyna sie powtarzać spadek mocy przy obrotach 2500..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 12:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
http://www.realoem.com/bmw/select.do
wrzuc tu swoj numer vinu i popatrz co powinno byc w Twoim aucie
tak jest najprosciej i najszybciej

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 12:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Ewidentnie masz cos baaardzo przekombinowane z tym autem.Prawdopodbnie mial dzwona i komus nie chcialo sie szukac nowej obudowy filtra i zrobil na krotko czyli bez niego.W kazdje e46 320d 136KM za chlodniczka jest filtr paliwa.A spadki mocy byc moze tak poniewrz brudne paliwo dostaje sie do pompy a potem na wtryski i je uszkadzaja.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 12:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
http://www.realoem.com/bmw/select.do
wrzuc tu swoj numer vinu i popatrz co powinno byc w Twoim aucie
tak jest najprosciej i najszybciej

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 12:12 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Tak to powinno wygladac Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 13:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Sosnowiec
A w takim razie co to jest? bo cos takiego znajduje sie u mnie pod maska.


link


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 14:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Więc tak. Masz zapewne silnik 2.0d 136PS zasilany pompą wtryskową i masz taką, a nie inną chłodnice paliwa.
Kolega Guzior ma 2.0d 150PS na CR. W związku z innym systemem zasilania jest inna chłodnica paliwa. Praktycznie taka sama (wizualnie) jest w 330d.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam. Tez mam 2.0d 136 km. Brakuje ci chłodniczki i filtra paliwa. Masz to spięte na krótko. To co pokazał kolega storm to jest chłodniczka i obudowa filtru oleju. Poprawcie mnie jak sie myle ale uważam ze jest tak jak pisze.

_________________
Bylo E36 318is Coupe, obecnie jest E46 320d 136hp Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 16:00 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Kolego wowo moj silnik ma 136 KM i oznaczenie M47. CR 150 KM M47N wychodzil w sedanie od drugiej polowy 2001 r. a moj jest 1998 r :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 18:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
hmm, w takim razie nie wiem od czego to zalezy. Zerknijcie na
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Są tam obydwa rozwiązania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 18:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Na tej stronie dobrze jest pokazane tak jak ja mam http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 03:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PiÂła
chruperos - masz całkowitą rację. To chłodniczka i obudowa filtra oleju a nie paliwa.
Aż strach pomyśleć co ci pseudo-mechanicy potrafią wymyśleć. Jak można filtr paliwa wywalić żeby tylko zaoszczedzić :kwasny:
Kolega guzior dokładnie pokazał w linku czego Ci brakuje.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 08:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Faktycznie, mój błąd!!! - jeszcze ciężko przyzwyczaić mi się do nowo nabytej wady wzroku :/
Dopiero teraz dokładnie oblukałem fotę komory silnika i ewidentnie brakuje chłodnicy i filtra paliwa. Tylko kierownica powietrza na chłodnice została.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 14:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Kolego storm radze ci powrócić do orginalnego rozwiazania bo masz u siebie pompe vp44 ktora jest bardzo czula na jakosc paliwa no z resztą CR tez jest. Regeneracja czy wymiana pompy bardzo cie zaboli. Pozdrawiam

_________________
Bylo E36 318is Coupe, obecnie jest E46 320d 136hp Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL