BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 21:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 328 co to jest? i dokąd idzie ten czarny wąż?
PostNapisane: 2 września 2009, 17:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 220
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Moje BMW: E46 & E36
witam! Pilne pytanie, co to jest i gdzie ma isc ten czarny wąż ze zdjecia, bez tego auto niema wolnych obrotów. pozdrawiam i czekam na odp

zdjecie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 17:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
powinien być wpięty pod przepustnicą, nie będzie bez tego wolnych obrotów bo auto będzie ssało "lewe" powietrze.
a co to jest? chyba silnik krokowy który wpuszcza opary benzyny do kolektora ssącego celem spalenia ;) ale poprawcie mnie jeśli się mylę :chytry:

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 17:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
jest to zawór odpowietrzania zbiornika paliwa i powinien być wpięty z jednej strony do filtra węglowego a z drugiej pod przepustnicę
poszukaj sobie tutaj i sprawdż http://www.realoem.com/bmw/select.do


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 19:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 220
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Moje BMW: E46 & E36
witam! bardzo dziekuje za odpowiedz, wieczorem postaram sie to zalozyc i zdam relacje:) pozdrawiam udek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 21:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 220
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Moje BMW: E46 & E36
witam ponownie, udalo mi sie znalesc pod przepustnica to miejsce na węzyk wsadzilem go i juz jest ok, ok-tzn auto chodzi jak przed odpieciem tego zaworu odpowietrzania zbiornika, czyli trzyma obroty, tylko po przegazowaniu ew, podczas wrzucenia luzu podczas jazdy przygasa a czasem gasnie, wiec moje drugie pytanie: gdzie dokladnie tam jest silnik krokowy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 września 2009, 22:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
pod kolektorem ssacym :ok:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 20:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 220
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Moje BMW: E46 & E36
witam! dzisiaj udalo mi sie wypatrzec tą nieszczesna krokówke, jest ona raczej z tylu kolektora ssacego i wyglada na to ze zeby do niej dojsc trzeba sciagac kolektor?? czy to jest konieczne czy są na to jakies patenty?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 20:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
są patenty ale raczej na Twoim miejscu ściągnąłbym kolektor razem z tym wszystkim... ciężko będzie wyciągnąć sam silnik krokowy spod niego. a zdjęcie wszystkiego zajmie Ci jakąś godzinę, z tym że żeby wyciągnąć kolektor najlepiej zdjąć całe podszybie (jeśli to coupe to razem z wycieraczkami, półkę na której jest podwieszona wiązka elektryczna. Oczywiście najpierw musisz zdjąć przepustnicę, potem odkręcasz dwie śruby trzymające od dołu kolektor przy tym mocowaniu bagneta oleju i z drugiej strony, odpiąć wszystkie wtyczki i przewody podciśnieniowe, potem odkręcić sam kolektor od głowicy - przyda się klucz 11 i nasadka z przegubem do odkręcenia ostatniej nakrętki od strony szyby :)
miłej zabawy ;)

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL