BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 00:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Pytanko o olej
PostNapisane: 4 września 2009, 20:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 228
Lokalizacja: Białogard
Witam ,nie dawno kupilem swoja bunie..Otoz moje pytanko jest nastepujce chodzi mi o olej!wiem tematy walkowane pewnie po 1000razy ale czasy sie zmieniaja ! :) Do rzeczy..Zalany mialem olej 10W40.Teraz znajomy mechanik polecil mi Shella 10W50 jest bardziej gesciejszy nibyi nie ma problemu jakbym go wlal.. mowie Ok zalalem go..Po jakims czasie zaczelo mi ubywac tego oleju;(.A dodam ze auto ma swoj przebieg 240k i czy jest taka mozliwosc ze nie trawi go?Czy musze powrocic do tamtego co mialem?


Ostatnio edytowano 7 września 2009, 07:24 przez api, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 228
Lokalizacja: Białogard
a i silnik M40:)

_________________
<3 BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
Mi się wydaje że jak przejdziesz na ten stary raczej poprawy nie będzie w paleniu oleju :] dużo Ci go żre?

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 228
Lokalizacja: Białogard
Mysle ze z litr na 500-600 km?juz mam mniej niz polowa a nic nie dolewalem.I jeszcze mi sie przypomnialo ze mi sie przegrzal raz..pekl wezyk od chlodnicy wymienilem i jest wszystko ok.Czy mozliwe ze od tego przegrzania tak mi wpiernicza?;o

_________________
<3 BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
litr na 600? chłopie rób silnik i nie kombinuj ze zmianą oleju :rotfl: gdy przejdziesz na mineralny to pewnie żadnej poprawy nie będzie w paleniu oleju :P

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 228
Lokalizacja: Białogard
Dokladnie co w 1 kolejnosci?Zawory?Pierscienie?Moze najpierw probe zrobic olejowa?

_________________
<3 BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
Przy takim paleniu obstawiam pierścienie ze są do wymiany :P uszczelniaczami by tak nie puszczało :P to moje zdanie oczywiście :znudzony:

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 20:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 228
Lokalizacja: Białogard
Jakie sa koszta tych pierscieni?orientujesz sie?

_________________
<3 BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
oj nie wiem wiesz :) dochodzi jeszcze uszczelka pod głowicę, uszczelka pokrywy klawiatury, usz. misy olejowej lub pasta nie wiem co jest u Ciebie... ja bym zmienił panewki za jednym zamachem. no i głowicę też zrobił (dotarcie zaworów zmiana uszczelniaczy zaworowych) i wtedy masz prawi nowy silnik i pewność że pojeździsz na nim :) myślę że w 600-800 się zmieścisz za same części

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 228
Lokalizacja: Białogard
Aha dzieki..2 tyle za robocizne jak nie wiecej no way nie moze tak byc :((

_________________
<3 BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
:zdziwko: na 99% walnięta głowica

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
api napisał(a):
Aha dzieki..2 tyle za robocizne jak nie wiecej no way nie moze tak byc :((
a może pomyśl nad zmianą silnika na jakieś 2.0 np :) ktoś pisal na forum że ponoć skrzynia pasuje :) jak by tak było to po najmniejszej linii oporu silnik+ komputer+ wydech i takie tam i ogień z r6

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 21:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 228
Lokalizacja: Białogard
Narazie to moje fundusze sie zbytnio ograniczone;/ takze wymiany silnika nie kalkuluje;/

_________________
<3 BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 22:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 365
Moje BMW: E46&E90
Kod silnika: M52TUB28&N52B30
przemO7716 napisał(a):
przejdziesz na mineralny to pewnie żadnej poprawy nie będzie w paleniu oleju :P
do m40 lac mineralny :mur: porazka

_________________
Nie odkładaj na jutro życia, bo nikomu nieznana ta pora, gdy jutro - to nasze dzisiaj, nigdy nie stanie się wczoraj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 23:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
endriu25 napisał(a):
przemO7716 napisał(a):
przejdziesz na mineralny to pewnie żadnej poprawy nie będzie w paleniu oleju :P
do m40 lac mineralny :mur: porazka

porażka to ty jesteś! :wstyd: jak juz cytujesz to cytuj całość napisałem GDY przejdziesz na mineralny to pewnie żadnej poprawy nie będzie w paleniu oleju

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 08:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 293
Lokalizacja: Gostynin/Plock
Moje BMW: e36 Touring
Kod silnika: m52b28 :)
Garaż: http://www.thebestof.com.pl/zgloszenia_ ... php?id=162
przemO7716 napisał(a):
napisałem GDY przejdziesz na mineralny to pewnie żadnej poprawy nie będzie w paleniu oleju
Czytanie ze zrozumieniem sie kłania :kwasny:

_________________
Tuleje poliuretanowe !! www.mpbs.pl Zniżki dla forumowiczów! www.mpbs.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL