BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 08:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] Nie odpala czarne świece...
PostNapisane: 5 września 2009, 22:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Panowie moja historia jest dość długa ale chce jak najlepiej opisać wszystko co działo sie z moim samochodem...Drodzy czytelnicy koledzy prosze o cierpliwość w czytaniu...Samochód zakupiłem 2 miesiące temu po przejechaniu 200 km wywaliło uszczelke pod główicą...kolega lawetą zawiózł mnie do warsztatu rozebraliśmy silnik wyjeliśmy głowice, kupiliśmy części (Uszczelki pod głowice, magistrale wodną , miske olejową , dekle od rozrządu , dekielki zaworowe oraz śruby do głowicy Wszystko firmy Elring ,Olej Mobil 1 ,Paski ,Filtr paliwa ,powietrza i oleju ,Nowe świece NGK i fajki Beru a także wszystkie wężyki podciśnieniowe itp ,Głowice oddane do planowania wymiana uszczelniaczy zaworowych próba szczelności głowic). Wszystko poskładaliśmy powoli i z dokładnością z moim mechanikiem samochód normalnie jezdził przez pare dni az tu nagle samochód przestał odpalać ,a jak juz odpalił to trzymał za niskie obroty i falował a także pracował jak by nie na wszytkich garach...wykręcilismy świece ,jedna strona cała czarna druga normalna. Sprawdzalismy przepływke ,krokowy, czujnik położenia wałka, wału, (Metodą podmiany z innej w pełni sprawnej e38) .Drodzy forumowicze co może byc przyczyną ?? Odma ,regulator ciśnienia paliwa ,czy podejrzewacie coś innego prosze serdecznie o pomoc.Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 6 września 2009, 00:48 przez Mikołaj_Wawa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 12:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
a jak z iskrą i paliwem?
podłączcie się do kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL