BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 15:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Orzesze
kumpel mial identycznie taki sam problem pol roku jezdzil po mechanikach od siedmiu bolesci... po wymianie sondy lambdy wszystko przeszło... tylko on ten problem mial w polo 95r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: MrÂągowo
sonda raczej jest ok..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 20:44 
witam. mam podobny jak nie identyczny problem jak kolega. posiadam BMW 520i 90r silnik m20. problem polega na tym samym. w aucie wymienione : pompa paliwa, przeplywomierz. filtr okej, krokowy okej. problem jest nastepujacy - autko po wymianie pompy i przeplywki dobrze pracuje na gazie , trzyma obroty i wkreca sie na obroty bez problemow. Ale... i tu jest problem. przy przelaczeniu na benzyne auto sie dusi dlawi traci moc gasnie. paliwa okolo 30 l w baku wiec nie jest na oparach. sprawdzone cisnienie przy pompce paliwa i przy silniku. cisnienie identyczne... gdzie moze byc problem ?? prosze o pomoc gdyz nie wiem juz gdzie szukac. z gory dzieki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 00:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Witam! Mam identyczny problem jak kolega tele. Pompa paliwa wymieniona, odma czyszczona, po czyszczeniu silniczka krokowego jest trochę lepiej. Mam silnik M40 1.6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL