BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 22:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] BMW e34 520 24v Szarpanie
PostNapisane: 6 września 2009, 08:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Gdynia
Witam. Mam problem z moją Bm-ką problem objawia się w następujący sposób. Zmiana biegów z 1 na 2 i 2 na 3 jest niepłynna dziwnie ją buja prz zmianie tych biegów. Gdy auto się nagrzeje cięzko nawet płynnie ruszyc zeby auto nie szarpało dzieje się tak do 3tyś obrotów póznniej tego niema oraz jak już jest nagrzana jadąc wolno na 2 bądz na 3 tak z 2tyś obr potrafi mocno szarpac. Sprawdzałem komputerem czy niema jakiegoś błedu ale jest czysciutko.Wymieniłem silniczek krokowy na używany ale dalej jest to samo.Chciałbym jeszcze dodać ze czasami jak ją troche podeptam i dojezdzając np do swiateł potrafi prawie zgasnąc tak ze zapalą sie kontrolki ale spowrotem zaskoczy.Co może być przyczyną? Czytałem troche i myśle ze moze to być koło dwumasowe badz łozysko oporowe ktore pod wpływem temp sie zapieka. jest taka mozliwosc? co wy o tym myślicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 11:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
masz gaz w aucie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 11:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
masz gaz w aucie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 13:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Gdynia
tak a co to ma wspolnego skoro na paliwie chodzi tak samo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 13:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
przy podwójnym zasilaniu trudno stwierdzić co wariuje
zakręć gaz na butli i upewnij się co się dzieje na benzynie
jeżeli będzie podszarpywał to zainteresuj się filtrem paliwa i pompą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 15:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
a moze też nieszczelny dolot lewe powietrze, jakieś podciśnienie. Obejrzyj dokładnie z każdej strony czy wszystko na swoim miejscu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 18:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
ryszard55, jeżeli usterka występuje na obu paliwach, to filtra i pompa niema tu znaczenia, ponieważ na gazie te elementy są nieważne.
Co do sprawdzenia reakcji auta po zakręceniu zbiornika LPG, masz 100% racji.

Jeżeli usterka występuje na obu paliwach, to winę za to ponosi układ zapłonowy, bądź sprawność głowicy.

Jaka to instalacja, II generacja, czy jakaś IV (sekwencja)??
Robiłeś diagnostykę komputerową, niema żadnych błędów, czujniki temperatury, położenia wałków sprawne??
Jak dawno wymieniałeś świece zapłonowe??
Sprawdzałeś cewki zapłonowe??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
Podpinam się mam ten sam problem u mnie na benzynie szarpie mocniej niż na gazie auto potrafi łapać kangura na 2..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Gdynia
dzis zauwazylem ze było wszystko ok przejechałem kawałek z 300m i auto płynnie ruszało oraz przy zmianie biegów niebyło tego szarpania zauwazyłem też ze pedał sprzegła był bardziej miekki niz zwykle zazwyczaj jest twardszy teraz chodził delikatnie
czy to moze byc cos ze sprzegłem ? docisk tarcza łozysko oporowe bądz dwumasa?? jakie są objawy zuzycia tych elementów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
dodam jeszcze swoje 3 grosze tak jak u kolegi czasem jest tak i wszystko jest super, ale nie zawsze:/ na 1 przy ruszaniu jest moment ze obroty spadają co powoduje mocne szarpnięcie, przy zmianie z 1 na 2 samochód szarpie z 2 na 3 problem jest rzadko wyczuwalny. Jeśli chce gwałtownie ruszyc samochód sie dławi podobnie na wstecznym gdy chce szybko wycofać.. CZY MA KTOŚ JAKIŚ POMYSŁ POMOŻE KTOŚ NAM?? z góry wielkie dzięki..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL