BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 23:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] awaria na trasie
PostNapisane: 5 września 2009, 19:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
witam

dzis jadac na czestochowe mialem awarie mojej bunii, a mianowicie strzeliły mi oba paski i do tego padła pompa wody ;/

moje pytanie czy cos mogło sie stac w silniku??

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 19:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
jeżeli nie przegrzałeś silnika po awarii pompy to nic nie powinno się stać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 19:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
nie caly czas kontrolowalem zegary.. w ogole to bylo tak ze nie wiedzialem czemu sie kontrolka ladowania zaswiecila, cisnalem lewym pasem zaraz zjazd na prawo i na przydrozny zajazd,kierownica sztywna,mowie co jest grane,no i jak zwolnilem to temp zaczela sie podnosic, ale zaraz zgasilem,w sumie bez paskow przejechalem moze 200 300m potem holowanko i do mechanika

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 20:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Tak jak napisał ryszard55, wszystko zależy od tego jak długo tak jechałeś. Jeżeli reakcja nastąpiła zaraz po zerwaniu paska, to zakładasz nowy i jeździsz dalej. Jeżeli jednak przegrzałeś znacząco motor to następstwem tego może być uszkodzenie bloku, silnika, a co za tym idzie konieczność remontu.

Tak czy inaczej należy zacząć od wymiany pasków ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 20:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
Toudi napisał(a):
Tak czy inaczej należy zacząć od wymiany pasków ;)


raczej od zalozenia nowych bo starych nic nie zostalo :P a ze lozysko w pompie czasami sie odzywalo to tez pompe trzeba

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 20:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
pompe pewnie przede wszystkim pewnie ona byla przyczyna zerwania paska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 21:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
a z rozrzadem nic sie nie stało??

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 22:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
raczej nie skoro bez pasków jechał dalej
tylko wspomagania nie było i chłodzenia
pewnie pompe zablokowało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 23:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
Przemo85, a masz pasek czy lancuszek :?:

jesli pasek od altka i wspomagani, viska poszedl to z rozrzadem raczej nic sie stac nie moglo na moje

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 11:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 159
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 2.8i :]
Kod silnika: M52B28
Przemo85 napisał(a):
a z rozrzadem nic sie nie stało??



nie bój z rozrządem nic się nie stało, masz łańcuch który praktycznie nie przeskakuje a poza tym pompa wodna nie ma wpływu na pracę rozrządu tak jak i zerwane paski.
Jeśli nie przegrzałeś silnika to wymiana pompy i pasków i jedziesz dalej :ok:

_________________
Posiadam wszystkie części z rozbiórki E39!!!

Info na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 11:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 159
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 2.8i :]
Kod silnika: M52B28
Przemo85 napisał(a):
a z rozrzadem nic sie nie stało??



nie bój z rozrządem nic się nie stało, masz łańcuch który praktycznie nie przeskakuje a poza tym pompa wodna nie ma wpływu na pracę rozrządu tak jak i zerwane paski.
Jeśli nie przegrzałeś silnika to wymiana pompy i pasków i jedziesz dalej :ok:

_________________
Posiadam wszystkie części z rozbiórki E39!!!

Info na PW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 14:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
no to luzik :)

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 15:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
z rozrzadem zgadzam sie nie moglo sie nic stac ale czy kolega ma lancuch to niewiadomo zalezy co to za 2litry


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 18:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
mam łancuch bo to m50 24v

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 21:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
A czy stan paska wskazywał na jego ewentualny kryzys czy jednak wyglądał elegancko i nagle sie rozpierniczył?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 18:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
gdzie niegdzie byl lekko spekany

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 07:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
no i odebralem autko od mechanika, zostało wymienione:
- rolki napinajace
- oba paski
- pompa wody
- koło pasowe na pompie
- wiatrak
- płyn chłodzenia

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL