BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 22:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 20:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Panowie dziś rozebrałem pokrywę bo przymierzałem się do wymiany samych popychaczy. Nie chcecie widzieć jak wygląda wałek M40 który przejechał 100 tys na dobrym oleju klasy 10w40.
Jest do wy****nia!! :rotfl:
Także jak pisałem kwestia oleju do M40 jest poruszana na każdym forum BMW wielokrotnie.
5W40 to minimum, nawet jakby go żarł, to w porównaniu z wymianą całego mechanizmu rozrządu to nic. No chyba, że są osoby co cykanie i chodzenie benzyniaka jak diesel nie przeszkadza.

...5W40...
:wstyd: :wstyd: :wstyd:

PS. właśnie się upijam bo wypiernicze 1000 zł na gluty do M40...


Ostatnio edytowano 9 września 2009, 20:31 przez zabafilip, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 20:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
duffs10 napisał(a):
a castrol magnatek to dobry olej do bmw e36 z silnikiem m40 ??


A castrolem to bym malucha nie zalał. Najlepiej to kupić go jeszcze na alledrogo... :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 22:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
Mój brat jeździł 3 lata na oleju 15w40 elf silnik to m43 1,8 i chodziła bez problemu przebiegi też duże wymiana chyba co 15 tyś i na gazie tylko pilnował wymiany.

ja kupiłem mobil 10w40 do swojego i tylko planuje wymieniać co 10 tyś :cisza:
przebieg 220 tyś nie wiem jaki olej lał niemiec :niepewny:

Jak sie wymienia na czas i używa normalnie samochodu na zimnym silniku to powinno być wszystko dobrze/

a wracając do tematu

Ciekawe czy uszczelki wytrzymają ten syntetyk :/

No i co myślicie o oleju firmy GM Opel???
:P

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 22:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
kosz

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 00:18 
zabafilip napisał(a):
Panowie dziś rozebrałem pokrywę bo przymierzałem się do wymiany samych popychaczy. Nie chcecie widzieć jak wygląda wałek M40 który przejechał 100 tys na dobrym oleju klasy 10w40.
Jest do wy****nia!! :rotfl:
Także jak pisałem kwestia oleju do M40 jest poruszana na każdym forum BMW wielokrotnie.
5W40 to minimum, nawet jakby go żarł, to w porównaniu z wymianą całego mechanizmu rozrządu to nic. No chyba, że są osoby co cykanie i chodzenie benzyniaka jak diesel nie przeszkadza.

...5W40...
:wstyd: :wstyd: :wstyd:

PS. właśnie się upijam bo wypiernicze 1000 zł na gluty do M40...


Dramatyzujesz. Niema aż tak kolosalnej przepaści między syntetykiem, a półsyntetykiem. A wałek jest do wyje..... bo miał być do wyje... Po prostu zużył się normalnym biegiem rzeczy...


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL