BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 00:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 09:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
Artur powiedz mi jedną rzecz, gdzie Ty tam 5 zapiołeś co ? :rotfl:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 09:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
fajnie gdyby dzisiaj dotarły do mnie tarcze, przynajmniej miałbym co robić :) a znając życie przyjadą jutro jak będę miał też skrzynie do zmontowania...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 16:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
kickboxing1 napisał(a):
Artur powiedz mi jedną rzecz, gdzie Ty tam 5 zapiołeś co ?


to jest dobre pytanie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 18:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
racesupport napisał(a):
to jest dobre pytanie :D

nie chce mi sie wierzyc, że zapiołeś tą 5 :P
mów jak to było naprawde :rotfl:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
kickboxing1 napisał(a):
nie chce mi sie wierzyc, że zapiołeś tą 5


no pewnie że nie, poprostu pomiędzy 2 a 1 wlazło mi jakoś 5, ale to nie to że się pomyliłem i wrzuciłem 5, poprstou przy zrzucaniu biegu z 2 na 1 jakimś cudem 5 wpadła... i tak już zostało :D

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 06:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
moze skrzynia jest ok i cos sie stało z wybierakiem?

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 08:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
nie wiem, rozbiore ją sobie na spokojnie jak będę miał czas i jak coś to będzie na zapas, jeżeli chodzi Ci o wybieraki skrzyni biegów te przy lewarku to z nimi jest wszystko ok, już dawno skrzynie mam zrzuconą z samochodu...

a, dam też pare fotek z mojego warsztatu ;]

Obrazek
By arti2007, shot with 6210 Navig at 2009-09-08

Obrazek
By arti2007, shot with 6210 Navig at 2009-09-08

Obrazek
By arti2007, shot with 6210 Navig at 2009-09-08


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 08:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
reza, Czytaj to--->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=57007

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 20:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
do dnia dzisiejszego nie mam ani hamulców ani skrzyni :/ zaczyna mnie to wkurzać... jutro skrzynia będzie na 100% ale hamulce pocztą polską idą priorytetem więc kiszka totalna... :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 22:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
racesupport napisał(a):
ale hamulce pocztą polską idą priorytetem więc kiszka totalna...

A po co ci one,prawdziwa frajda zaczyna sie jak ich nie ma :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 00:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
racesupport napisał(a):
no, jak już uporam się ze skrzynią to zaczynam rozglądać się za kolektorem... ale nie z M50, w planach mam przepustnice z S50 M3 3.0l, do tego trzebabędzie zestroić maszyne jakimś ecumasterem, zobaczymy, narazie to mam w planach :)


A znalazłeś coś na ten temat? Z tego co się orientuję to nie bardzo to chce pasowac, duża rzeźba jest, żeby to jakoś podłączyc. Też się nad czymś takim rozglądałem.


No ale 6 przepustnic wygląda już pięknie :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 07:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
trzeba zrobić specjalny adapter i zamontować regulator ciśnienia paliwa, potem wszystko zestroić ecumasterem i jazda :) napewno łatwo nie będzie :)

Edit 12:46h

Panowie... musze powiedzieć, że zrobiłem interes życia... dotarły do mnie tarcze wraz z wahaczami, tarcze są w idealnym stanie, jak by było nowe, klocki praktycznie jak nowe, wszystko kompletne, tuleje wahacza w idealnym stanie, stabilizator tylny którego nawet nie posiadałem dotychczas wraz z mocowaniami i łącznikami stabilizatora w idealnym stanie, jestem naprawde mega mega happy :D, najlepsze w tym wszystkim jest to, że za całość zapłaciłem 509zł razem z wysyłką (troche droga bo 109zł), a przykładowo tutaj mamy za 450zł jedna strona i pewnie jeszcze zajechana... cały czas działam, za 2h myśle skończe montaż a potem zabieram się za skrzynie biegów :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 15:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
No świetnie :) Profi warsztat :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 15:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Tak Trzymac :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 17:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
jak tam prace nad skrzynią, compact juz lata ? :rotfl:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
jeszcze nie lata :) zrobiłem sobie mała przerwe, po drodze miałem jeszcze pare przygód, teraz chwilka na oddech i zaraz wrzucam skrzynie, sam jak zwykle musze ponad głowe podnosić 35kg no ale spoko, jakoś damy rade :) no nic, ide dalej grzebać, i tak dzisiaj nie skończe bo mi sie nie chce tutaj nocować, pisze z warsztatowego kompa heheh, nie chce mi sie w mieszkaniu klawiatury brudzić :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 19:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
racesupport napisał(a):
pisze z warsztatowego kompa heheh, nie chce mi sie w mieszkaniu klawiatury brudzić :D


To i nawet masz kompa w tym warsztacie :hyhy:

Co jeszcze masz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Woj3k napisał(a):
To i nawet masz kompa w tym warsztacie


heheh, no mam bo do wypisywania faktur trzeba coś mieć ;]

a co do przygód, to nie chodziło mi oczywiście, że coś sie stało, tylko pomyślałem, że jak już skrzynia zrzucona i mam dostęp do lewarka to zrobie sobie short shifter'a :)

otóż, wystarczy obciąć, zaokrąglić, wspawać 11mm (podobno tyle można max bo dalej już trze o skrzynie) prętu, oszlifować i gotowe :) no i tak też zrobiłem, należy też przy tym sobie zaznaczyć dokładnie w jakim mijescu i położeniu była końcowka bo jest ona pod lekkim kątem, wygląda to tak...

Obrazek
By arti2007, shot with 6210 Navig at 2009-09-10

stockowy drążek i kawałek zaostrzonej już śruby...

Obrazek
By arti2007, shot with 6210 Navig at 2009-09-10

Obrazek
By arti2007, shot with 6210 Navig at 2009-09-10

obcinamy i zaokrąglamy...

Obrazek
By arti2007, shot with 6210 Navig at 2009-09-10

przyspawujemy najpierw do dolnej części żeby nie przegrzewać 2x niepotrzebnie drążka w którym są elementy gumowe i plastikowe...

Obrazek
By arti2007, shot with 6210 Navig at 2009-09-10

i po lekkiej obróbce wygląda to mniej więcej tak... jak zmontuje wszystko to dam znać o ile sie poprawiło, % raczej nie będę obliczał heheh :D
żeby to zadziałało trzeba jeszcze podobno wybierak dolny skrócić, ale to już sobie zostawiłem na jutro...

Dzisiaj przełożyłem wahacze z tarczami, wrzuciłem skrzynie, skręciłem, zrobiłem shorta i to by było na tyle, wygląda na małe postępy ale wierzcie mi, sam shortshifter zajął mi z godzinke...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 23
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: e36 compact 328Ti
Kod silnika: M52B28
To jest shift'er wedlug ETK od z3 podobno skraca o 50%. Czy Twój się mieści w tych wymiarach? Miałem go zrobić ale jakoś czasu brakuje.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 21:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Rally82 napisał(a):
Czy Twój się mieści w tych wymiarach?


widziałem właśnie z Z3 że takie kupują i montują do róznych E36, zmierze jutro i dam Ci znać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL