BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 14:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 17:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
pare miesiecy dla akumulatora ktory jest nieuzywany jest zabojcze.akumulator musi byc obciazany zeby trzymal swoje parametry i podladowywany.jak stoi na polce to po paru miesiacach jest do niczego.a czy juniorszogun napisal ze nie wymienili tego akku?nie bo pewni ekolega wymienil na nowy na gwarancji i tyle..to co sie burzysz.chyba nigdy bubla w sklepie nie kupiles...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 17:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
no i tak zrobił znajomy zaniusl go to niedali mu nowego tylko czekał na reklamacje 3 tyg i wkońcu stwierdzli ,że akumulator była padnięty i dali mu drugi nowy o wiekszej mocy za te same pieniadze co ten bublowaty ale w ramach gwarancji za friko :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 18:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
juniorszogun napisał(a):
no i tak zrobił znajomy zaniusl go to niedali mu nowego tylko czekał na reklamacje 3 tyg i wkońcu stwierdzli ,że akumulator była padnięty i dali mu drugi nowy o wiekszej mocy za te same pieniadze co ten bublowaty ale w ramach gwarancji za friko :D


Też się tak zdarza ,ale ogólnie jest tak iż akumulatory jak się je kupuje są tylko wstępnie naładowane ,nie są naładowane w 100%
Dlatego dopiero po zamontowaniu w aucie akumulator osiąga pełną sprawność (oczywiscie jeśli alternator dobrze ładuje)
I to jak długo będzie sprawny nasz aku. zależy głównie od sprawności naszego alternatora.

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 38
Lokalizacja: Lubuskie - Cybinka
Ja mając Bosch-a przeżyłem ciekawą przygodę -otóż ojciec rano odpalił bezproblemowo auto przy minus 15'C załatwił co miał załatwić i wstawił auto do garażu ja rwóciłem z pracy wsiadam do auta i.. dwa obroty silnika i kicha.-martwy całkowicie -umarł po siedmiu latach eksploatacji -był to aku obsługowy.

Co do aku w sklepach to powinny być systematycznie doładowywane co cztery do sześciu tygodni w przeciwnym wypadku zasiarczą się i będą bez wartości mimo swojej nowości.

_________________
E30 320iA 85r
E21 320 M20B20/4A1 79r
E21 320 M10B20 77r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2006, 20:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 575
Lokalizacja: Radom
Kornelio ja sie nie burze, a jeśli to tak zabrzmiało to przepraszam!

_________________
===BMW E28 M20B20===
ZAPRASZAM ----> OLDTIMERY & ZABYTKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 10:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
wczoral podlaczylem aku do auta :)dzisiaj odpalil bez problemu wiec moze chociaz na jakis czas bede mial spokoj.
w sobote lece do kobiety na 5 dni,autko zostaje wiec wtedy zobaczymy czy cos pomoglo :)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2006, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: KrakĂłw
Kornelio napisał(a):
pare miesiecy dla akumulatora ktory jest nieuzywany jest zabojcze.akumulator musi byc obciazany zeby trzymal swoje parametry i podladowywany.jak stoi na polce to po paru miesiacach jest do niczego.a czy juniorszogun napisal ze nie wymienili tego akku?nie bo pewni ekolega wymienil na nowy na gwarancji i tyle..to co sie burzysz.chyba nigdy bubla w sklepie nie kupiles...


zgadza sie nie uzywany akumulator zostaje zasiarczaniony lecz kilka miesiacy to nic! w hurtowniach aku leza bardzo dlugo na magazynach posiadaja po 3 -4 misiacach delikatne slady zasiarczanienia ( podczas obciazenia napiecie najpierw spada pozniej delikatnie rosnie!) lecz jezeli w samochodzie jest wszystko oki nie powinno sie nic dziac!

jezeli dlugo jezdzimy (czeste rozruchy) to szybko padnie z tad niektorzy producenci daja rok gwarnacji dla TAXI!!

jak ktos jest z krakowa i chce sprawdzic swoj aku w jakij jest kondycji to zapraszam na priv!!

_________________
BMW 318iS M42 V-Tech Szpera 4.45!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 09:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 249
Lokalizacja: przeworsk
Moje BMW: e46 316 ti compact
Kod silnika: N42B18
Ja mam jeszcze oryginalny akumulator z 2002 roku i do dziś działa, ale chyba już powoli siada.
w oryginalnym aku są wskaźniki naładowania akumulatora. [shadow=green]Zielony[/shadow], [shadow=black]Czarny[/shadow] i [shadow=yellow]Żółty[/shadow]
u mnie wskaźnik jest kolotu Czarnego... czy to już pora na nowy aku? wpgóle to nie wiem co on oznacza bo pisze po francusku....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
draglukasz napisał(a):
Ja mam jeszcze oryginalny akumulator z 2002 roku i do dziś działa, ale chyba już powoli siada.
w oryginalnym aku są wskaźniki naładowania akumulatora. [shadow=green]Zielony[/shadow], [shadow=black]Czarny[/shadow] i [shadow=yellow]Żółty[/shadow]
u mnie wskaźnik jest kolotu Czarnego... czy to już pora na nowy aku? wpgóle to nie wiem co on oznacza bo pisze po francusku....


zielony kolor- akumulator naładowany

czarny - trzeba doładowac

żółty- akumulator do wymiany

w praktyce , jezdzac na krotkich odcinkach trudno utrzymac kolor zielony :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem- jesli auto stoi ponad 2 tygodnie uruchamiam na 10 minut - w omedze oryginalny wymienilem po 5 latach a w bmw po 8 - zalezy tez od ladowania alternatora i jak dlugo stoi niedoladowany - im dluzej tym gorzej - jesli juz raz padl to ladowanie bedzie coraz czestsze - najlepiej wymienic -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 16:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
Co do tego BOSHa to przerabiałem te Silvery. Miałem już 2. U mnie wytrzymały po okolo 2,5 roku, więc niespecjalnie... Teraz jeżdżę na Centrze Futurze i zobaczę ile ona pociągnie.
Auto sprawne (tzn alternator), brak jakichkolwiek zwarć itp.
Tyle tylko że ze względu na moją pracę auta używam tylko w wekendy, bo na tygodniu jestem poza domem, auto czeka w garażu i może przez to że rzadko jeżdżę tak szybko padają...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 18:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: kamionna
Jako mala ciekawostke napisze ze brat w E36 (96r)mial ori aku i do tej pory nie ma z nim problemu.Az sie wierzyc nie chce ze 13 lat smiga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 20:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
u mnie ori BMW rocznik 95 oczko na zielono
ja jeżdżę 4 lata


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 20:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
u mnie ori BMW rocznik 95 oczko na zielono
ja jeżdżę 4 lata


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL