BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 11:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jak wyjąc rozrusznik
PostNapisane: 11 września 2009, 18:06 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Witam, jak wyjąc rozrusznik w m50? Da rade go wyjąć od góry?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 18:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 293
Lokalizacja: Gostynin/Plock
Moje BMW: e36 Touring
Kod silnika: m52b28 :)
Garaż: http://www.thebestof.com.pl/zgloszenia_ ... php?id=162
Chyba raczej napewno bez kanału się nie obejdzie :orany:

_________________
Tuleje poliuretanowe !! www.mpbs.pl Zniżki dla forumowiczów! www.mpbs.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 20:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 297
Lokalizacja: Częstochowa/Borowe
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
tak jak pisze pemogo bez kanału sie nie obejdzie śruby jest ciężko dostać szczególnie tą "górną" od rozrusznika

_________________
http://www.bmw-drift.xlx.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 22:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
dwie śruby odkręciłem została mi trzecia która jest pod samym kolektorem dolotowym :/ próbowałem różnymi sposobami ją odkręcić ale porażka, klucz wejdzie tylko że niema miejsca żeby grzechotką ruszać. Zostaje chyba odkręcenie kolektora dolotowego. :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 297
Lokalizacja: Częstochowa/Borowe
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
czyli te dwie śruby to rozumiem śruba nr 1 i taka sama po drugiej stronie rozrusznika której nie widac na rysunku , a została Ci tylko śruba nr 7 ? jesli tak i nie możesz podjeść grzechotką no to tylko demontarz kolektora pozostał
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25

_________________
http://www.bmw-drift.xlx.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 10:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
cfaniak napisał(a):
czyli te dwie śruby to rozumiem śruba nr 1 i taka sama po drugiej stronie rozrusznika której nie widac na rysunku , a została Ci tylko śruba nr 7 ? jesli tak i nie możesz podjeść grzechotką no to tylko demontarz kolektora pozostał
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=25


dokładnie tak jak piszesz,została do odkręcenia śruba taka sama jak nr 1 tylko po tej drugiej stronie i z kanału niema szans jej odkręcić zostaje tylko demontaż kolektora :znudzony:
kombinowałem na różne sposoby.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 18:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 297
Lokalizacja: Częstochowa/Borowe
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
jeśli chodzi o śrube nr 1 po drugiej stronie to demontaz kolekotra nie pomoże, jedynie głowicy ;), da sie ją odkręcić tylko trzeba wał od skrzyni odkręcić i opuścić skrzynie troche oczywiście bez jej odkręcania. Cięzko jest ją dostac ale dasz rade. Ja dałem, a miałem wkręcona jakąs inną, kumpel w 1.6 miał orginalna i było łatwiej. tylko potrebujesz ok pół metra przedłu.żki na grzechotke i przytrzymać jakoś nakrętke tej śruby, u mnie przytrzymałem ją śrubokrętem płaskim

_________________
http://www.bmw-drift.xlx.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 10:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Ja nie mam możliwości opuszczenia skrzyni bo nie mam kanału łatwiej było mi odkręcić kolektor, po ściągnięciu kolektora dojście do śruby wygląda tak:
Obrazek

dojście grzechotką jest dobre a śrubę od strony skrzyni zablokowałem kluczem oczkowym 10 o tak:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL