BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 16:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z odpalaniem.
PostNapisane: 9 września 2009, 16:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Witam. Mam mały problem z moja beemka poniwaz niemal zawsze gdy odpalam ja na zimnym silniku musze dluzej krecic rozrusznikiem do tego dzisiaj po pracy tez nie chciala zaskoczyc juz myslalem , ze nie odpali :( Wymienilem juz swiece i filtr powietrza ale niestety dalej tak jest , przewody wysokiego napiecia mam niby OK a co do mocy to jest super jak na taka pojemnosc i typ silnika. moze to wina tego , ze mam strumienice i wymontowany srodkowy tlumik no i kilka dziur w wydechu (w piatek to zrobie :D ).

Dzieki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 16:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
A może raczej pompa paliwa sie już kończy... Sprawdź wydajność pompy. Pisałem już gdzieś o tym. Poszukaj ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 17:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Moglbys cos napisac jak sprawdzic wydajnosc pompy i ile kosztuje wymiana na nowa. Mam zalozona sekwencyjna instalacje gazu ale odpalam normalnie na benzynie. W sumie logiczne ale chyba bym sie nie domyslil , ze to pompa moze padac tylko ktora bo z tego co wiem E36 ma dwie :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 17:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Jakie dwie? Ma jedną w zbiorniku. Koszt nowej to okolo 120zł np BOSCH. Mozesz miec tez zapchany filtr paliwa. A wydajność sprawdzasz tak:

Odpinasz wężyk za filtrem (doprowadzający paliwo do listwy) lub za listwą czyli powrotny do zbiornika i podstawiasz pojemnik ponad 1 litr.
Mostkujesz przekaźnik pompy. Przekaźnik ten znajduje się w skrzynce bezpieczników pod maską i patrząc od przodu pojazdu na górze po lewej są trzy przekaźniki i to jest ten pierwszy od siebie. Mostkujesz przewodem 1,5mm bo duzy pobór (5,5A).
Jak zmostkujesz to odliczasz 30 sek i ma napompować okolo 1 litr paliwa. Jak mniej to albo filtr zapchany albo pompa słaba.


Zresztą najlepiej to jest ujęte w "Sam naprawiam...." ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 18:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Dzieki BetaBoy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 08:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Siemka Mam taki sam problem i męczę się z tym już ponad miesiąc Bujam się z tym od magiki do magika i nic Jeżeli znajdziesz usterkę to napisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 08:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Ok. Ja jak odpalam silnik na wylkaczonej dmuchawie (bo zazwyczaj mam ja wlaczona na 1 lub 2) to silniczek pali za 2 lub3 obrotem rozrusznika. Wymienie najpierw filtr ale nie teraz bo i tak jezdze na gazie no ale dam znac co i jak . A tak na margonesie oplaca sie kupowac jakies tanie filtry paliwa czy lepiej kupic Bosha lub Mann?

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Nie wiem czy jest sens kupowania podróbek Ja wymieniałem u siebie i zapłaciłem 50zł za Bosha


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL