BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 czerwca 2025, 07:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Guma przepływomierza do lpg z taka blaszka w środku ?
PostNapisane: 12 września 2009, 08:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
Witam. Czytałem na forum że gdy guma jest pękniętą to dostaje sie lewe powietrze i obroty skaczą.trzeba ją wymienić. Ok . Ale u mnie w aucie mam założony gaz. I zewnątrz gumy jest założona taka wkładka aluminiową z taka blaszka . Niewiem po co ona jest ? Czy przy zmianie gumy też muszę to założyć do nowej gumy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 08:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
ta guma z blaszka to tzw "anty bum " , w razie strzalu gazu blokuje powrot gazow w kierunku przeplywomierza i tymsamym chroni przeplywke przed uszkodzeniem . Reasumujac to urzadzenie jest niezbedne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 08:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Niezbędne i jednocześnie guzik daje. Jeśli gaz to tylko sekwencja.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
ale jezeli juz ma gaz 2-ej generacji to niebedzie zakladal sekwencji , a zeby klapa faktycznie dzialala powinny byc dwie :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 09:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 252
Lokalizacja: piotrkĂłw tryb.
gosc4x4 napisał(a):
ale jezeli juz ma gaz 2-ej generacji to niebedzie zakladal sekwencji , a zeby klapa faktycznie dzialala powinny byc dwie :rotfl:
. Jakto dwie ? . A jeśli ją wyjme to może mi podczas strzału uszkodzić przepływomierz tak ? A czy może ona być powodem dostawania sie lewego powietrza ? Bo u mnie jest taka gumka Która może być nieszczelna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 10:28 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 56
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: m50b20
Ja też jak miałem zwykły gaz też takie coś miałem, gdy zdjąłem i gaz mi strzelił to rozerwało w przepływce tą łopatkę w srodku :D więc jest to niezbędne ;) ale już teraz mi nie strzela bo zamontowałem sekwencję i jestem zadowolony z niej :P a jak Ci obroty skaczą to sprawdź czy Ci żadnego przewodu od powietrza nie zerwało gdy strzela gaz lubią spadać. Sprawdź taki przewód co jest z tyłu kolektora tam gdzie silniczek krokowy, zobacz także czy nie masz przypadkiem uszkodzonego wężyka od krokowca.
Pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 20:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
rafalbazar napisał(a):
gosc4x4 napisał(a):
ale jezeli juz ma gaz 2-ej generacji to niebedzie zakladal sekwencji , a zeby klapa faktycznie dzialala powinny byc dwie :rotfl:
. Jakto dwie ? . A jeśli ją wyjme to może mi podczas strzału uszkodzić przepływomierz tak ? A czy może ona być powodem dostawania sie lewego powietrza ? Bo u mnie jest taka gumka Która może być nieszczelna.
dwie dlatego ze jedna dziala srednio wiec przy dwoch masz wieksze szanse na ocalenie przeplywki . Klapa MUSI byc zalozona i sprawna , jej brak grozi rozwaleniem przeplywki . Co do nieszczelnosci to raczej niespotkalem sie nigdy z nieszczelnoscia klapy , predzej nieszczelnosc jest na laczeniu klapy z rura ssaca , ewentualnie sprawdz wszystkie podcisnienia w okolicy kol ss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 21:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Jeśli masz silnk M43 to strzał w kolektor może zrobić masakrę z silnika. Jeśli m40 to możez zostawić mieszalnikową instalację. Ta klapka przeciw wybuchowa i tak nie uchroni przed większym wybuchem

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL