BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2025, 13:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z odpalaniem kopci na biało
PostNapisane: 9 września 2009, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Dzisiaj rano silnik nie chciał normalnie zapalić.Musiałem długo kręcić rozrusznikiem i na dodatek musiałem dodać gazu.Silnik wreszcie odpalił po około 7sek a z rury leciały kłęby białego dymu.Dodam,że dym był tylko przy rozruchu.Później już nie kopci.Co może być tego przyczyną?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 17:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
z reguły dymienie na biało oznacza kropelki wody w cylindrze
gdzie ostatnio tankowałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Tankowałem na shellu Vpower diesel prawie cały zbiornik.Ale zrobiłem już 500 km na tym paliwie i dopiero dzisiaj się to stało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 17:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Kolego było na forum, musisz zmienić odmę oleju i dymienia nie będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 17:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Odme zmieniałem 2 tygodnie temu kompletną.Jak pisałem wcześniej problem jest tylko podczas rozruchu zimnego silnia.Później już nic nie kopci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 17:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Może to wina zimnych nocy, lato mija noce zimne skrapla się para i leci dym a raczej para


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
około godz 15 po postoju 8godz auto tak samo się dzisiaj zachowało ( a było około 24 st.)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 20:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Zobacz czy nie ubywa ci płynu w chlodnicy.jesli tak to uszczelka pod glowica zrobila papa

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
Czesc. Ja mialem podobny problem. Na zimnym nie chcial odpalic, czasmi krecilem minute albo i dluzej, a po odpaleniu chmura bialo-szarego dymu za autem. Czasami odpalal mi po nocy za pierwszym razem, ale z dymkiem oczywiscie. Jak byl cieply to palil zawsze na dotyk bez dymu.

Nie chce Cie martwic, ale u mnie okazalo sie, ze sterownik pompy sie posypal... Po wymianie na nowy i regeneracji pompy wszystko jest w jak najlepszym porzadku tzn. pali na dotyk i zero dymu. Wydatek spory w moim przypadku 2400zl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: CK Kraków
Moje BMW: Było e46,e36 compact
Kod silnika: Było M47N, M43TUB19
Sprawdź jeszcze świece żarowe i ich sterownik- to też może być przyczyną.

_________________
PZDR Łukasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: biały dym
PostNapisane: 10 września 2009, 13:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Wawa
Wymień odmę bo wywali Ci całkiem olej!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
A czy przyczyna może być przepływomierz?Czyściłem go ostatnio benzyną ekstrakcyjną :znudzony: Wydaje mi się,że dzieje się to właśnie od tamtej pory ( ale nie jestem pewien )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 16:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Właśnie zauważyłem,że w wężyku idącym do filtra paliwa jest powietrze.Auto ciężko pali muszę kręcić około 10sek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Zauważyłem tez,że nie słychać po włączeniu zapłonu pompki w baku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL