BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] częściowy brak iskry
PostNapisane: 14 września 2009, 12:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtochÂłowice
Witam zwracam się do was o pomoc:
w moim bmw podczas kręcenia rozrusznikiem nie pojawia się iskra, lecz dziwne jest to, że po przekręceniu kluczyka w druga strone, na ułamek sekundy pojawia się ona, i strzela z tłumika, co może byc przyczyną takich zachowań?


Ostatnio edytowano 14 września 2009, 12:48 przez pablo4189, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtochÂłowice
Chciałem jeszcze dodać że pompa paliwa jest sprawna,tak wiec paliwo dochodzi.
Co myślicie może to czujnik położenia wału, lub wałka rozrządu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 13:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtochÂłowice
prosze o pomoc sprawa pilna potrzebny samochód do pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 14:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
prawdopodobnie CPS padlo , nalezy sie podpiac pod kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtochÂłowice
komputer jest sprawny, podłączałem z 2 innych bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 15:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Czujnik wałka lub wału jak najbardziej możliwy.
Czyta pracę wałka lub wału i na tej podstawie sterownik ustala rozrząd.

Przy przestawionym, zawory nie otwierają się w odpowiedniej kolejności i stąd strzały i problemy.

Cewki również mają znaczenie.

Bez podpięcia się pod komputer, takie szukanie na chybił-trafił , może okazać się bardziej kosztowne.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 18:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
pablo4189 napisał(a):
komputer jest sprawny, podłączałem z 2 innych bmw
miales podpiac samochod pod ( uwaga trudne slowo ) KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY a nie wymieniac ( jeszcze trudniejsze slowo ) ECU


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, 18:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Zawsze możesz na chybił trafił wymieniać podzespoły :rotfl:.

Czujnik położenia wału - 300
Czujnik położenia wałka - 300
Cewki - używki po 50 - nówki po 300

Ja stawiam na podpięcie pod komputer, zawsze to więcej będziesz wiedział. A wydawać w ciemno kasę, no cóż niektórzy lubią...

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 07:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtochÂłowice
to nie ma nic do rzeczy bo przekładałem z 2 bmki i nic sie nie zmieniło,przypuszczam że to moze byc wina instalacji silnika.Ponieważ kupiłem samochód nie na chodzi po wymianie silnika. Wcześniej prawdopodobnie był silnik 2.0 z vanosem, a teraz to do konca nie wiadomo, poniewaz wielkość silników w przedzial 2.0-2.8 są takie same, ale niby jest 2.0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 12:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
czlowieku jestes nierefolmowalny :rotfl: podepnij auto pod komputer DIAGNOSTYCZNY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 14:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtochÂłowice
po pracy podepne pod komp. dam znac o wynikach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL