BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dołożenie ASC+T w touringu '95
PostNapisane: 12 września 2009, 21:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
Witam!
Co myślicie o możliwości dołożenia sobie układu ASC+T ?
Czy wymiana:
-agregatu hydraulicznego na ABS/ASC+T
-sterownika głównego ABS/ASC+T
Załatwi sprawę?
Co z wiązką elektryczną?

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 14:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Podbije temat do góry, też jestem ciekaw ile roboty przy czymś takim.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 17:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
nik nic nie wie?
wiem ze trzeba tez wiazke zmieniac ale co dalej?

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 18:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
napewno przepustnica
i 4 czujnikiw kołach do asc są inne niż do samego abs

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
do asc czyba czujniky tylko na tył idą.
przepustnica + silniczek no i guma do przepływki napweno

jakby co to ja mam gume i przepustnice do asc do sprzedania.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 18:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
dzieki wszystkim :)
kolega chcial zalozyc ale niestety projekt mu upadl :/
pozdrawiam

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 13:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Jawor
Moje BMW: E46 323i
Kod silnika: M52TUB25
Odswiezam. A ile by to mniej wiecej kosztowalo bo na zime by sie przydal taki system.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 17:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
też bym się chętnie dowiedział ile to kosztuje :D w sumie to pod maską wszystko mam pod ASC bo M52B28 bez ASC chyba nie było chociaż nie wiem, no ale btw, ja mma wszystko pod ASC ale włącznika ASC brakuje w kabinie no i czujników z tyłu, ale coś mi sie wydaje, że takie proste to nie będzie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 17:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
racesupport napisał(a):
w sumie to pod maską wszystko mam pod ASC bo M52B28 bez ASC chyba nie było chociaż nie wiem,


były, były :)

a masz pewnie tylko przepustnice pod ASC z "dwoma klapkami" . . . ?? czy coś wiecej przekładałeś ??

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 18:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
ANDREW E36 napisał(a):
a masz pewnie tylko przepustnice pod ASC z "dwoma klapkami" . . . ?? czy coś wiecej przekładałeś ??


no tak, przepustnice, aha, w sumie to zapomniałem jeszcze o pompie ABS czy co to tam jezscze przychodzi innego :) to nie mam wszystkiego jednak no ale jakby ktoś wiedział co i jak (chyba że znowu ja będe musiał sie tego podjąć sam :D) to chętnie bym dokupił pare gadżetów :) troche mi dupa lata jak jest mokro :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 21:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: Siedlce/Otwock
Moje BMW: E36 COUPE 330i 6b
Kod silnika: E36 TOURING 344i 6b
Witam. Mozęcie mi panowie podpowiedzieć.. jak to jest... z tym ASC i ASC+T...
jak jest różnica. Czy to chodzi o antypoślisk bez i z kontrolą trakcji. i czy jak mam ASC czy moge dołożyć ASC+T ... dzieki za info...
pozdrowionka

_________________
Akrobeta

Zapraszam do mojego świata BMW
Galeria COUPE: viewtopic.php?f=6&t=65577
Galeria TOURING: ........

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 07:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Panowie musze ochłodzic Wasz zapał niestety. Dołożenie ASC+T to jak by chciał do auta bez ABS dolozyc ABS.

Do ASC+T potrzeba:
innej pompy
sterownika
przepustnicy + linki i silniczka
innego układu rurek!
czujników
całej elektryki (wyłącznik, podłączenia do licznika i sterownika...)

I na pewno coś jeszcze a i tak nie ma pewności czy wszystko będzie jak należy. Jak dla mnie - nieopłacalne. :kwasny:
Nie robilem tego ale kiedys porownywalem u siebie w dwoch e36, jedna z ABS a druga z ABS+ASC+T.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, 08:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no to faktycznie, tzn mnie to tam nie przeszkadza, jakoś sobie radze, gorzej będzie jak włoże silnik z M3 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 12:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
a ja sie dolacze bo gdybam temat przed zima :)
na dniach pewnie bede mial za male pieniadze zestaw skladajacy sie z modulu, pompy, przepustnicy, czujnikow(chociaz podobno sa te same i ida w to same miejsca do modulu) silniczka z linka i kompletu kabli z 2.8 angola
problemy sa 2 :
pierwszy to podlaczenie - czy wszytkie kable beda i bedzie chcialo to dzialac bo w schemacie elektrycznym znalazlem ze 3-4 kable ida do dme :( ale moze to nie jest potrzebne - najwyzej nie bedzie dalo sie odczytac bledow ;d
2 problem to to ze trzeba odkrecic jeden przewod tylniego kola wstawic tam korek i podciagnac nowy .. 10e lub 20$ kosztuje przewod w aso - dzis podjade i zapytam o cene w pln :)
polozenie nowego przewodu to nie jest w sumie problem ale trzeba wydac pewnie 50zl
podlaczenie do 2.0 i wiecej jest mniej uciazliwe bo przepustnica i gumy beda ladnie pasowac a ja do is'a bede musial kombinowac
nie wiem jak sie reszta czuje z tym tematem ale ja pewnie za tydzien zajme sie tym i posiwiece 2dni :)
a tyBetaBoy, nie rob zamieszania ze sie nie da :)

tempomat moze juz ktos montowal? bo tez sie zastanawiam nad tym :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 10:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
koszt nowych przewodow hamulcowych to 54zl strona kierowcy 56zl str pasazera sa to te 3m :) wiec nie ma co tylko brac ori oczywiscie ceny z aso :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 21:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
OSKI napisał(a):
a tyBetaBoy, nie rob zamieszania ze sie nie da :)
nie powiedziełem, ze sie nie da, tylko ze dla mnie to nieoplacalne :P

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 22:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
500zl lacznie z nowymi przewodami z aso to nieoplacalne? no chyba ze wyjdzie jeszcze elektryk za 200zl ;p to i tak nie duzo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 11:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
2 dni temu przygladalem sie m44 z asc i bylem w szoku .. to dziala ma przycisk a nie ma dodatkowej przepustnicy jak z 6cyl ;] ma tylko dohamowywanie kol o czym tak naprawde nie wiedzial
widziale ktos takie cus?

a wiec da sie zrobic wszytko ;p wiec jak przy podlaczaniu nie pojdzie wszytko dobrze to albo bedzie hamowanie albo zamknie powietrze ;p
czekam jeszcze na wiazke z ktora bedzie najwieej problemow - inne wtyczni modulu jak i pompy zamiast 25 - 50 i 9 - 15 przewodow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL