BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 14:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Diagnoza przepływomierza
PostNapisane: 17 września 2009, 19:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Witam.
Byłem dzisiaj na kompie i wyszło mi ze mam 3 błędy
1. przepływomierz
2 i 3 dotyczyły sondy - ale ta jest nowa i elektryk powiedział mi że te błędy wyskakują ponieważ przpływka siedzi i sonda daje błędne odczyty.

Nowej przypływki nie kupię bo trochę drogi interes, mogę kupić używaną ale teraz pytanie jak można ją sprawdzić przed zakupem czy jest dobra, czy wie ktoś jakie powinny być wartości pomiarów miernikiem.

Wie ktoś może takie rzeczy???

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 19:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
zaloenie przeplywki to chwila a jak zalozysz to bedziesz widzial czy zla czy dobra

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Niby tak
PostNapisane: 17 września 2009, 19:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Wiesz dobry pomysł tylko że tam druga jest ponad 200 ode mnie więc trochę lipa, a tam na miejscu jest kuzyn i może np. zmierzyć miernikiem, tylko chodzi o to jakie mają być właściwe wyniki tych pomiarów.

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 19:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
oki rozumie

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 19:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nowa wcale nie jest taka droga radzę podjechac do najbliższego seriwsu BOSCHA tych jest spor w kraju i tam za koło 300-400zł dostaniesz nówke orginalna boscvha nie używane padło, które za rok padnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Diagnoza przepływomierza
PostNapisane: 17 września 2009, 19:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tigwelder napisał(a):
Witam.
Byłem dzisiaj na kompie i wyszło mi ze mam 3 błędy
1. przepływomierz
2 i 3 dotyczyły sondy - ale ta jest nowa i elektryk powiedział mi że te błędy wyskakują ponieważ przpływka siedzi i sonda daje błędne odczyty.

Nowej przypływki nie kupię bo trochę drogi interes, mogę kupić używaną ale teraz pytanie jak można ją sprawdzić przed zakupem czy jest dobra, czy wie ktoś jakie powinny być wartości pomiarów miernikiem.

Wie ktoś może takie rzeczy???

Kolego ten elektryk to jakiś kozak dużo Ci powiedział
przecież podłączając się do kompa powinien zobaczyć jak pracują sondy i przepływka
miernikiem nic nie zobaczysz trzeba na kompie sprawdzić jakie ma przepływy powietrza i jakie napięcia
jaką masz przepływkę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: taką
PostNapisane: 18 września 2009, 08:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
BOSCH


0 280 217 502
13 62 1 747 155

Sprawdziłem w necie na stronie boscha
Nazwa:
PRZEPLYWOMIERZ POWIETRZA LH

Numer katalogowy:
0280217502

Cena detaliczna brutto:
1202.58 zł

Więc jeśli możesz załatwić nowy za 300-400 zł to dawaj namiar

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 11:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Taki przepływomierz u dystrybutora ok 800zł, w Niemczech nie będzie taniej?

W manualu BMW nic nie znalazłem o sprawdzeniu przepływomierza.

Źródło: Bentey

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 15:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Radze nie patrzeć na stronie Boscha tylko jak powiedziałem podejść do serwisu Boscha i tam zapytać ja do M62TUB35 kupiłem za 400zł oryginał wszytskie numerki się zgadzają :) Chodzi super lepsze to jak używany 10-15 lat orygiinał na wykończeniu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 15:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Za 400zł to nie ma się co zastanawiać ale myślę że jednostkowy traf i w tej cenie ogólnie nie do dostania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Żaden traf zamiast płodzić tu między sobą niech autor tematu podejdzie do serwisu BOSCH i sie przekona zobaczymy ale u nich powinno być tanio to nie ASO a oni sobie nieźle doliczaja za niby oryginał ja mam ten sam oryginał ( mam porównanie stary nowy każda kropka iznaczek ten sam wtym samym miejscu ) wiec biegiem do boscha :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 21:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Mówisz o warsztatach pod szyldem Bosch? Podaj namiar na ten swój, może być nawet na PW.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL