BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 12:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 09:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
jaro5 napisał(a):
witam.ja też jestem za lpg.gazowałem już w swojej przygodzie z BMW takie motorki jak 1.8 2.0 3.0 4.0 5.0 i nawet M3 3.0..... i nawet teraz 4 lata temu zagazowałem moją ALPINKE B10 3.2. :super: :super: zawsze na lpg będzie taniej i mniej stresowo że padnie turbo lub układ zasilania. :dobani: moje zdanie że ON w BMW to dla ludzi co szukają psełdo oszczędności. :mur: :mur: a tacy to powinni szukać innej marki. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :super:


Czekamy na galerię Twojej zagazowanej Alpiny.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: KrakĂłw
Witaj ! Chcesz kupic E39 czyli auto uzywane juz ładne pare lat nie radze ci diesla bo mozesz wdepnac w g... bo to ze auto na liczniku bedzie mialo 150tkm to sciema napewno a wtedy koszty napraw to masakra wiec tylko benzyna zero problemow wstosunku do diesla nie wiem ile masz kasy ale po 2001 pojawil sie 3,0 rzedowa 6 nastepca jakby 2,8 swietnie pasuje do tego auta pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: re
PostNapisane: 27 września 2009, 00:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 67
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e39 sedan, e36 coupe
Kod silnika: M62TUB44, M52B28
Garaż: PITEC Power - auta na gaz
sabbath napisał(a):
z własnego doświadczenia polecam motor 2,8 litra do e39. ... wlew gazu przez redukcje można zrobić we wlewie paliwa.

Również polecam 2,8 z własnego doświadczenia. Przy czym M54 powinien minimalnie lepiej zbierać się z dołu. Jednakże wymaga on bezwzględnie precyzyjnego nawiercenia otworów pod krócce doprowadzające gaz, pod ujściem kanałów obejściowych w w kolektorze.

W e39 pod klapką mieści się swobodnie pełnowymiarowy wlew gazu, bez żadnych redukcji.
Zbiornik - 70l - 650/270 mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Opolskie
takie pytanie z innej beczki opłaca sie gazować e36 1,6 bo z tego co sie orientuje to pali wiecej niz nie jeden silniczek o większej pojemności :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 16:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
duże i ciężkie samochody winny mieć silnik diesla.
pozwala to na mniejsze spalanie.
jak na e39 liczyłbym na 3,0d bardzo duży moment i z tego co wiem mało zawodna jednostka.
jeśli chodzi o naprawy na bank diesel jest droższy i remonty bardzo kaso chłonne :/
co do PB nie licz że wyjdzie taniej bo ma LPG, wyjdzie drożej bo na tą budę osiągi tego silnika nie są zankomite choć silnik M52TUB28 jest bardzo dobry.
stawiałbym na diesla bo jesli chodzi Ci o osiągi to żadna 528 do 530d nie dojedzie... może gdzies daleko w trasie
wiadomo że moment obr jest ważniejszy przy przyspieszaniu a ilość KM jest ważniejsza gdy osiągnąć chcemy jak największa prędkość maksymalną.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 16:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
IronManE36 napisał(a):
takie pytanie z innej beczki opłaca sie gazować e36 1,6 bo z tego co sie orientuje to pali więcej niz nie jeden silniczek o większej pojemności :kwasny:

jeśli szukasz oszczędności i dużo jeździsz opłaca się gazować każdą zadbana jednostkę, nie ważne czy ma 1,6 czy 3,0.
weź pod uwagę regulacje i ceny gazu a także przyszłe ceny PB przekalkuluj sobie czy nie sprzedasz wozu zanim założenie instalacji Ci się zwróci.... :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL