BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 06:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 525 192KM M50 muli do 4tys. :-(((
PostNapisane: 18 września 2009, 15:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lubuskie
Witam. Jestem nowy i mam dwa problemy w moim BMW 525i e34 192KM M50 z 1991r. Postaram sie dokladnie i szybko opisac objawy.

1. Przyspieszanie: zaraz po uruchomieniu gdy silnik jest zimny samochod jedzie idealnie az sie sama buzka cieszy jednak gdy silnik sie rozgrzewa i lapie temperature to podczas wcisniecia gazu scina sie do ok 3-4tys.obrotow. Powyzej juz jest ok i i wciska w fotel. Jezeli jednak przyspieszam bardzo delikatnie (10% gazu) to problem nie wystepuje. Jezeli to w czyms pomoze to powiem ze samochod nigdy nie widzial gazu lpg, tuningu, driftu,palenia gumy itp. Auto robi rocznie ok 1000km, wszystkie plyny,filtry,oleje i swiece wymienione. Silnik pali na dotyk, rowno pracuje, nie dymi i nie bieze oleju (pelen syntetyk). Przebieg 187 tys. km.

2. Metaliczne stukanie : w prawym przednik kole. slychac tylko przy otwartych szybach podczas jazdy np po bruku. wiekszosc elementow jak przeguby czy laczniki wymienione, nie ma luzow, na przegladach przechodzi a to dalej sobie stuka:-(
Dzieki.Pozdrawiam :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 18:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: KrakĂłw
Może Sonda lambda pada. U mnie też czasem muli ale odwrotnie, na wys. obrotach jak włączy się vanos to zamiast dodawać mocy zabiera ją. ale tylko czasami się to zdarza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 18:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: krk
piotrek976psk napisał(a):
na wys. obrotach jak włączy się vanos to zamiast dodawać mocy zabiera ją. ale tylko czasami się to zdarza.
poznaj zasade działania vanos'a a potem takie głupoty pisz :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 18:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
skoro rocznie robi tylko 1000 km, to nie dziwie sie, że mu się nie chce jechać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 19:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lubuskie
Zapomnialem dodac ze problem narasta. Na poczatku raz na jakis czas sie scinal a teraz to norma. Wydaje mnie sie ze po wymianie swiec jest gorzej ale swiece sa dobre.Czy powodem moga byc przewody zaplonowe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 21:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Tam nie ma przewodów zapłonowych wysokiego napięcia. Proponuje najpierw odmulanie porządne auta, może reset ECU, diagnostyka komputerowa i ogólna. To może być wszystko za mało danych, może regulator ciśnienia paliwa może pompa a może przepływomierz możliwości jest X.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2009, 12:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: KrakĂłw
Wronas, Wiem jak działa vanos, tu jest wszystko o vanosie:
http://forum.bmwautoklub.pl/viewtopic.php?p=21081
Pisałem na szybkiego, a tak w ogule to chodziło mi o to, że czasem kiedy zmienią się fazy rozrządu (zmiana czasu i momentu otwarcia zaworów) to zaczyna mulić zamiast rwać do przodu jak rakieta.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2009, 15:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Lubuskie
Tak wiem ale problem w tym ze system vanos wszedl w 1992r. a moj egzemplarz jest z 1991 czyli raczej go tu nie ma. Mialem na mysli czy to przewody zaplonowe, ktore prowadza do swiec pod plastkiwoa pokrywa moga byc przyczyna takiego zachowania gdyz pewnie z wiekiem zwiekszaja swoja opornosc? A ktos pisal ze ich tam nie ma-jeszcze tydzien temu byly po maska:-)
Dziekuje. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2009, 15:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
czy dobrze rozumiem ze lubisz jak cie w fotel wciska na zimnym??

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: krk
czy ktos jest w stanie dojsc co to mzoe byc mam identyczny problem :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL