BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 01:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 416
Lokalizacja: rionero in vulture
Kod silnika: M47/T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100009
arkadiuszek, tez mnie zdziwilo to przyspieszenie :szok: w mojej ksiazeczce podaja ze manual 0-100kmh 8.6s
automat 0-100kmh 8.8s :/

renoraines, jak go chipne to sie pochwale jak narazie jezdze tylko po miescie i komp pokazuje srednie zuzycie 9.5l/100km :przestraszony: takze jakby spadlo o litre to by bylo :D ale tak szczerze to tez jakos nie chce mi sie w to wierzyc :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 01:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 416
Lokalizacja: rionero in vulture
Kod silnika: M47/T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100009
Zalozylem inny post ale jakos nikt mi nie odpowiedzial wiec pytam jeszcze raz; czy ktos wie czy tylne lampy z E90 pasuja do E91 ? :mur:



Juz wiem ze nie podejda taka sama jest tylko ta czesc lampy co znajduje sie na klapie bagaznika :krzeslem:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 13:57 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15876
nowy91 napisał(a):
renoraines, jak go chipne to sie pochwale jak narazie jezdze tylko po miescie i komp pokazuje srednie zuzycie 9.5l/100km


ta kto juz jest, ja w swoim 150KM silniku tez mialem w jezdzie typowo miejskiej z klima 10 l ON/100km

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 14
Lokalizacja: Poznań
Nieważne gdzie pojedziesz jedź do konkretnej i sprawdzonej firmy a nie ,,pana Henia'' ale taki program indywidualny to koszt ok 1200-1600zł, oczywiście ,,pan Henio'' bedzie wkręcał że za 600zł zrobi Ci to samo a nawet lepiej tylko że....
- pan Henio pracuje na piratach, w razie jak się coś wysypie nie ma szans na naprawę etc.
- pan Henio najczęściej wyciąga sterownik z samochodu bo albo jego archaiczny/piracki sprzęt nie da rady albo coś ,,zrąbał'':zdziwko:
- pan Henio bardzo często wycina komputery spawarka albo gumówką :zdziwko: żeby poradzić sobie z zabezpieczeniami - więc sie nie dziwcie ze czasami jakaś ochronę na szybę zakłada
- robiąc program u takiego szamana popierasz złodziejstwo

Proponuję do takiego jegomościa podjechać E90 czy E91 335i i zrobić program :hyhy: dla tych druciarzy z ,,alledrogo za 600zł'' to jest czarna magia..

Dlaczego shit tjunerzy z alledrogo sprzedają swoje usługi za połowę ceny?
Dlaczego nie zarabiają 2x tyle skoro chip tuning jest tak popularny i masa ludzi go robi?
Dlatego że są tacy łaskawi?
Dlatego że lubią robić prezenty?

Jest tak tylko dlatego że sprzedają gotwce, że w razie problemu nie ponoszą żadnej konsekwencji - mimo że na allegro piszą co innego - bo z czego? ubezpieczyciel im koszty pokryje? najpierw będą musieli mu pokazać certyfikaty, licencje....ale z kąd oni to wezmą? :rotfl:

Naprawdę radzę jak macie auta za kilkanaście tys zł/euro nie oddawajcie ich w ręce druciarzy :)

_________________
Chiptuning, Diagnostyka, Profesjonalny serwis FAP/DPF
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 11:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Nie spodobała mi się wypowiedź „TuneFORCE” która wygląda jak specyficzna forma zareklamowania się tu. Zastanawiam się czy osoba pisząca jest właścicielem firmy, pracownikiem czy miłośnikiem marki?
Nie oceniam wiedzy i profesjonalizmu firmy, nie miałem szczęścia współpracować.

Przedstawiono nam osobę „Pana Henia” (stworzoną na potrzeby postu) jako osobę niespełna rozumu. Sugerując że wycina jednostkę sterującą silnikiem za pomocą spawarki.
Po paru „przymiotach”stwierdzono że jest szamanem i złodziejem.
Biedny Henio został opluty i zmieszany z błotem i do tego nie może się bronić.

Ponadto sama wypowiedź jest rozbieżna „mówca” twierdzi że Pan Henio korzysta z nielegalnego oprogramowania np. „WinOLS-a” co świadczyło by że jednak sam edytuje mapy.
Następnie jednak mowa jest o tym że sprzedaje gotowce.
Sam nie wiem co o tym myśleć.
Ponadto nam proponuje się oddanie E91 do tuningu celem weryfikacji wiedzy usługodawcy.
(rada w sam raz na forum)

Nie podoba mi się również próba manipulacji i stosowanie socjotechnik, poruszyła mnie wypowiedź :

„- robiąc program u takiego szamana popierasz złodziejstwo „

Nie sądzę!!!!

Mówca zadaje pytania i sam na nie odpowiada. Ciekawa forma.

Certyfikaty i licencje to bardzo dyskusyjny temat …........
Zakładam że firma TuneFORCE posiada certyfikat pytanie z jakiego szkolenia i przez kogo wystawiony i jaką wartość prawną stanowi. Co do licencji........... (ciekawe na zabijanie silników)? Czy potwierdzającą legalność programu.

Sfrustrowany wszedłem na stronę „TuneForce” by zapoznać się z ofertą.

W dziale FAQ zainteresowała mnie ciekawa informacja cytuję :

„Poprzez zwiększenie mocy, momentu obrotowego, zmniejszeniu emisji zanieczyszczeń auto jest mocniejsze i szybsze spalając przy tym mniej paliwa „

To bardzo ciekawe że firma modyfikując wsad ECU zmniejsza emisję zanieczyszczeni , (między innymi.)
I zwieszak szybkość auta, powodując że zużywa mniej paliwa.

Posiadają naprawdę głęboką wiedzę i technologię z NASA.

Owszem poprawia się dynamika, elastyczność auta i Vmax.
Ale nie sądzę że spada przy prędkości maksymalnej zużycie paliwa.

I jeszcze jedno cytat : „Dzięki prawidłowej modyfikacji oprogramowania, wszystkie parametry, są dobrane w taki sposób żeby wszystkie procesy przebiegały jak najsprawniej z jak najmniejszymi stratami. „

Bardzo proszę o rozwinięcie wypowiedzi..........rozumiem że te „parametry” choć nimi nie są to dawka paliwa,ciśnienie w kolektorze ,kąt wtrysku, i ewentualnie ciśnienie w szynie.
O jakiej sprawności procesu jest mowa ? I o jakich stratach wspominamy ?
Proszę uraczyć mnie choćby namiastką wiedzy bo w tym momencie nie boję się postawić znak równości pomiędzy Heniem a ….rozmówcą.


Proszę się również nie zasłaniać wiedzą z kosmosu wiele wartą!! Jeśli mam nadzieję podejmiemy dyskusję będzie ona rzeczowa pełna informacji i wiedzy.
NIE PROMUJE EDYCJI WSADU (NA OKO) . MÓWIĘ NIE ! GOTOWYM -PAMIĘCIOM Z ZAŁADOWANYM NIEZNANYM WSADEM DO SAMODZIELNEGO WLUTOWANIA.
Nie mam nic przeciwko ludziom mającym wiedzę i umiejętności łamiącym tabu edycji map ...dawek, ciśnień itd.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 11:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
ROGER-NYSA masz racje, ze komentarz jest przesadzony, ale z drugiej strony przeczytaj ten wpis http://kmh24.pl/kmh24_blogWiecej_678/Tu ... rosty.html , mysle, ze Ci sie spodoba ;) Takich tunerow jak wysmiani w tym tekscie jest w Polsce sporo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 11:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 270
Moje BMW: E46, F30, F25, E70
Ja z wami sie podziele, ze pojechalem do firmy V-tech na chipa i przyrost +3KM i 25N czyli smiech na sali. Podziekowalem i dalej na fabryce jezdze :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 13:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 14
Lokalizacja: Poznań
Trochę się napisałem ale....nie będę się wdawał w niepotrzebna polemikę, jak coś wpadaj do nas to podyskutujemy i odpowiem na nurtujące Cie pytania

_________________
Chiptuning, Diagnostyka, Profesjonalny serwis FAP/DPF
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl


Ostatnio edytowano 24 września 2009, 13:26 przez TuneFORCE, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 13:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 14
Lokalizacja: Poznań
bania88 napisał(a):
Ja z wami sie podziele, ze pojechalem do firmy V-tech na chipa i przyrost +3KM i 25N czyli smiech na sali. Podziekowalem i dalej na fabryce jezdze :D


widocznie mieli zły dzień albo miałeś niesprawne auto :rotfl:

_________________
Chiptuning, Diagnostyka, Profesjonalny serwis FAP/DPF
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 13:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

Vermilion........... Wpis faktycznie ciekawy,zastanawiam się czy jest formą ukrytego szkolenia, czy uświadamia nam realia w naszym kraju.

Zresztą wszyscy wiemy jak jest z większością oprogramowania portale typu "chomikuj pl" robią furorę popularności.
Cały świat jest zalany chińskimi podróbkami ...........

Ja jednak nie oceniam ludzi po sprzęcie jaki posiadają(nie wnikam czy robią podróbką czy oryginałem) Niejednokrotnie spotkałem się z opinią o super fachowcy z super wypasionym sprzętem który przy rzeczowej rozmowie milczał ,na zadawane proste pytania nie znał odpowiedzi .

Również miałem przyjemność rozmawiać z zapaleńcami posiadającymi sporą wiedzę nie pracującymi w znanych firmach tuningowych.Doskonale wiedzieli o czym mówią i co z czym się je. Niestety jednak nie posiadali sprzętu za wiele tysięcy. Co niestety warunkuje pojawienie się na rynku z dobrą opinia i reklamą.
Od czegoś jednak trzeba zacząć............

Nie twierdzę że TuneFORCE nie ma racji..........
To fajnie że na tym forum pojawiła się firma zajmująca się nurtującym wszystkich tematem.

Niestety na razie nie znalazłem postu w którym forumowicz zabłysnął wiedzą.
Tak jak pisałem mam nadzieję że to się zmieni.........

Miałem "syki" do formy postu !
Gdyby tu zawitał "Masters Tuning" jak dla mnie autorytet i napisał podobny tekst.
Zapewne bym się nie odezwał.

Parę pytań padło ........liczę na odpowiedź. :niepewny:

Może jeszcze jedno do TuneFORCE
Co ma wpływ na szybkie narastanie momentu obrotowego i w jaki sposób wpływa się na jego "wypłaszczenie"przy osiągnięciu bezpiecznego MAX ? ;)

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 14:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

TuneFORCE napisał(a):
nie będę się wdawał w niepotrzebna polemikę


Grzesiek..........właśnie polemika w tym momencie przydała by się!!

Sporo ludzi przewija się przez forum i naprawdę wielu myśli o zmianie mapki.
Nie odpuszczaj to nie dodaje splendoru.

Pozdrawiam Krzysztof

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 14:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: ÂŻary
Firma V-tech z Krakowa montowała mi Boxa w 320d e46. Robili robili i nie dali rady. Był specjalnie do tego modelu. Zabrali go i zostawili kawałek przewodu zaizolowanego i wpiętego do instalacji.... :( Auto zostało na programie fabrycznym i całkiem fajnie jeżdżi.
ROGER-NYSA bardzo fajnie piszesz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 15:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 14
Lokalizacja: Poznań
Kolego ROGER wysłałem Ci wiadomość na PW :)

_________________
Chiptuning, Diagnostyka, Profesjonalny serwis FAP/DPF
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 22:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 270
Moje BMW: E46, F30, F25, E70
TuneFORCE napisał(a):
bania88 napisał(a):
Ja z wami sie podziele, ze pojechalem do firmy V-tech na chipa i przyrost +3KM i 25N czyli smiech na sali. Podziekowalem i dalej na fabryce jezdze :D


widocznie mieli zły dzień albo miałeś niesprawne auto :rotfl:


No auto sprawne mam. Jezdzi, buta ma nic nie stuka nic niepuka odpala normalnie pracuje cicho. Zadnych oznak ze cos go boli niema.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 10:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 14
Lokalizacja: Poznań
Najlepiej pojedź na hamownie sprawdź ile jest w serii, jeżeli okaże się że nie trzyma mocy poszukaj przyczyny, strzelam ale pewnie masz motor 136KM? one w 90% przypadków nie mają nawet 130KM, pewnie dlatego że do Polski trafiła masa aut z kręconymi licznikami które tak na prawdę mają po 400tys km i więcej...a w takim samochodzie ma prawo coś nie działać prawidłowo.
Jeśli auto jest w 100%sprawne trzyma moc oryginalną to znaczy że ludzie z V-techa dali ciała - zresztą pewnie hamowali Ci samochód przed próbą wsadzenia box-a ile było w serii? Jeśli tego nie zrobili to...

_________________
Chiptuning, Diagnostyka, Profesjonalny serwis FAP/DPF
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 14:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
ROGER-NYSA napisał:
Cytuj:
dyby tu zawitał "Masters Tuning" jak dla mnie autorytet i napisał podobny tekst.


hehe, autorytetem to może on i był, ale dobrych kilka lat temu. Jego czasy świetności się skończyły się wraz z momentem, kiedy gotówka stała się ważniejsza niż dobra modyfikacja. Obecnie najważniejsza jest szybkość wykonania usługi i niepodejmowanie grubszych robót. Zrobić by się nie narobić, a jakość podupadła. O stosunku do klienta i obsmarowywaniu konkurencji pisał nie bede, bo szkoda mi na to czasu.

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 15:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 270
Moje BMW: E46, F30, F25, E70
TuneFORCE napisał(a):
Najlepiej pojedź na hamownie sprawdź ile jest w serii, jeżeli okaże się że nie trzyma mocy poszukaj przyczyny, strzelam ale pewnie masz motor 136KM? one w 90% przypadków nie mają nawet 130KM, pewnie dlatego że do Polski trafiła masa aut z kręconymi licznikami które tak na prawdę mają po 400tys km i więcej...a w takim samochodzie ma prawo coś nie działać prawidłowo.
Jeśli auto jest w 100%sprawne trzyma moc oryginalną to znaczy że ludzie z V-techa dali ciała - zresztą pewnie hamowali Ci samochód przed próbą wsadzenia box-a ile było w serii? Jeśli tego nie zrobili to...

Mam wersje 150km, rocznik 2002. Przed chipem mierzyli i mial 147 koni, to biorac pod uwage ze samochod ma 7lat to dobrze. Wiadomo przeciez ze z wiekiem konie "uciekaja".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 15:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Koniami się nie jeździ. Jaki moment wyszedł?

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 18:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 270
Moje BMW: E46, F30, F25, E70
Moment o ile dobrze pamietam to troche wiecej wykazalo 337NM ale niejestem 100% pewien, jutro znajde wykres to potwierdze

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 11:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: WT
Nie czytalem calego tematu ale moge polecic Rogala Z MG motors, mialem u niego strojenie 3 miesiace temu wynik 202 KM i 417Nm, spalanie przy spokojnej jezdzie spadlo a w miescie przy szybkiej jezdzie pali 7,5 l

_________________
MĂłj turasek:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=469 ... dbe#469656
202KM 418NM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL