BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 07:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] co oznacza "circuit feu stop "
PostNapisane: 23 września 2009, 11:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 351
Lokalizacja: Holandia
Moje BMW: E34 E60
Kod silnika: M50B25 M57N2 D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136216
co znaczy " circuit feu stop " mam francuskiego kompa o ile sie nie myle , komunikat wyskakuje mi po wcisnieciu chamulca i juz nie gasnie swiatla działaja.


Ostatnio edytowano 23 września 2009, 12:16 przez kosmos1990, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 12:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
w wolnym tlumaczeniu znaczy "światło stopu obwodu" Najprawdopodobniej masz spalonajakas zarowke od stopu lub jesli wszystkie pala byc moze ktoras zarowka jest za mocna lub za słaba (bo chyba nie wkladales rzadnych ledów?).Moze tez czujnik stopu jest uszkodzony.A najlepiej to napisz w jakim modelu masz ta usterke bo z tego co masz w awatarze domyslam sie ze chodzi o e34.!!!!SPRECYZUJ DOKŁADNIE TEMAT!!!!! :cisza: ;)

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 14:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 351
Lokalizacja: Holandia
Moje BMW: E34 E60
Kod silnika: M50B25 M57N2 D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136216
moze i masz racje ze to wina roznych zarowek bo nie mialem tego problemu dopuki nie spalila mi sie jedna zarowka wymienilem ja i od tamtego czasu to jest czyli pewnie nierowne napiecie wezme wymienie i druga na taka sama;) bmw e34 525 12v 170km 1990rok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 14:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 351
Lokalizacja: Holandia
Moje BMW: E34 E60
Kod silnika: M50B25 M57N2 D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136216
a i jeszcze jedno czy da sie zmienic jezyk kompa? czytalem o tym cos na forum ale dokladnie jak to zrobic to nie wiem;( mogł by mi ktos to krok po kroku wytlumaczyc? na liczniku mam dwa te przyciski do kasowania

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 15:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
kosmos1990 napisał(a):
moze i masz racje ze to wina roznych zarowek bo nie mialem tego problemu dopuki nie spalila mi sie jedna zarowka wymienilem ja i od tamtego czasu to jest czyli pewnie nierowne napiecie wezme wymienie i druga na taka sama;) bmw e34 525 12v 170km 1990rok.


lub LKM jezeli "bogata wersja"

Obrazek

jezeli wszystko posprawdzasz żarówki ok, no to pozostaje próba reanimacji LKM http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... +and+Relay

ja u siebie dopiero po zmianie LKM ( z E32) mam spokój z komunikatami z kosmosu http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=53550

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 18:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 351
Lokalizacja: Holandia
Moje BMW: E34 E60
Kod silnika: M50B25 M57N2 D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136216
czyli te wszystkie styki od nowa lutowac tak? to lkm to skrzynka bezpiecznikow czy to jakis komp??? kupie takie same zarowki na tyl i zobacze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 18:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
kosmos1990 napisał(a):
czyli te wszystkie styki od nowa lutowac tak? to lkm to skrzynka bezpiecznikow czy to jakis komp??? kupie takie same zarowki na tyl i zobacze.


LKM to ten największy na dole (jest nawet opis)

Obrazek

zacznij od żarówek (błędem może sypać jak będą dwie różne)

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL