A więc w mojej m40tce rozwiązałem problem klepania popychaczy , u mnie sprawa wyglądała tak wymieniłem olej po tej właśnie wymianie oleju rozpoczęło się klepanie góry , więc pierwsza myśl słaby olej zalałem (z tego co się własnie naczytałem to po wymianie oleju właśnie bardzo dużą ilości osób klepały m40tki)
Zalałem silnik jakimś tam olejem GM z beczki 10w40 za pierwszym razem , a więc od razu zmieniłem na vavoline 10w40 , na tym olej silnik lepiej chodził miał trochę lepszą kulturę pracy , albo mi się po prostu wydawało

, ale popychacze dalej klepały.
Pomyślałem że mam słabe smarowanie głowicy więc zabrałem się za podstawę filtra olejowego ponieważ miałem tam do wymiany uszczelkę ( a dokładnie z tego co się okazało oring) , po zdjęciu podstawy to co zobaczyłem w jednym kanaliku tyle syfu (coś w stylu smaru) , nowy olej musiał wypłukać ten cały syf i został właśnie na tym kanaliku i nie dotarł do filtra olejowego i było słabe smarowanie głowicy , Złożyłem wszystko do kupy i problem z klepaniem ustał
Także myślę że wielu osobą pomoże ten post bo nie znalazłem rozwiązania a przeczytałem dość dużo i sam musiałem dojść , także jak ktoś ma problem właśnie po wymianie oleju z klepaniem to polecam zajrzeć
