BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 17:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Czujnik wstecznego.LPG
PostNapisane: 24 września 2009, 16:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Witam forumowiczow!!!
Moje autko to bmw 520 e39.Czy podczas jazdy do przadu migajace swiatlo wsteczne moze cos oznaczac typu malo oleju w skrzyni lub jakis jej problem,czy tez tylko sam czujnik fixuje,bo niedawno wymienilem skrzynie biegow na druga(manual).
Oraz druga kwestia jadac na gazie sekwencja stag300 gdy obroty dochodza rzedu 5000 obr/min przezuca mi na benzyne,zaznacze tylko ze parownik byl czyszczony filtry wymienione.Z gory dzieki pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 16:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
ad. 1 - raczej czujnik,
ad. 2 - moze przy regulacji przestawiono by przy tych obrotach załączał benzynę lub ogólnie gaz do regulacji jeśli wcześniej było ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
przemekwww napisał(a):
ad. 1 - raczej czujnik,
ad. 2 - moze przy regulacji przestawiono by przy tych obrotach załączał benzynę lub ogólnie gaz do regulacji jeśli wcześniej było ok.

popieram :] dodam jeszcze że może masz tak ustawione żeby przełączał jak parownik nie wyrabia lub? hhhmmm ja bym udał się jednak na ustawienie instalacji :) a jeszcze lepiej kup kabelek programik ściągnij z netu i sam się pobaw :)

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 18:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Zatankuj do pełna gazu. Przy pełnym bucie, jak spada ciśnienie gazu fazy ciekłej, stag automatycznie przełączy na benzyne. Pod koniec butli taki knyf będziesz mieć już przy 3000rpm'ów. Jeżeli dzieje Ci się to tak, nawet przy pełnej butli, to albo jest ustawione tak specjalnie (w co wątpie, to tylko stag), ale jakiś element instalacji nie wyrabia. To może być nawet rurka od gazu, z butli, pod maskę.
Żeby poznać czy to pierwszy wariant, czy drugi, to rozpędzaj się do 6000rpm, ale spokojnie, a wręcz powoli, jak przy 5tyś przerzuci, to masz ustawione, jak będziesz mógł jechać stałym tempem 6tyś rpm, to po prostu albo instalka nie wyrabia na zapotrzebowanie, albo mało gazu w butli.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 20:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Auto testowałem zarówno na pełnej butli gazu jak i na końcówce, wynik jest jednakowy czyli dodając powoli gazu auto jedzie na gazie i uzyskuje zakres 5000obr/min, zaś jak przycisne gwałtownie majac juz te obroty automatycznie przechodzi na benzyne. Dodam że z tym problemem zwróciłem sie do gazownika, został tylko przeczyszczony parownik i zostały ustawione parametry gazu, ale problem pozostał. Dziękuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 20:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Auto testowałem zarówno na pełnej butli gazu jak i na końcówce, wynik jest jednakowy czyli dodając powoli gazu auto jedzie na gazie i uzyskuje zakres 5000obr/min, zaś jak przycisne gwałtownie majac juz te obroty automatycznie przechodzi na benzyne. Dodam że z tym problemem zwróciłem sie do gazownika, został tylko przeczyszczony parownik i zostały ustawione parametry gazu, ale problem pozostał. Dziękuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL